24 May 2007, 19:38
@Ticcie:
Hou zelf meer van 'met beleid' dan van 'met geweld'. Wil graag de nieuwe plug ook weer kunnen indraaien (anders moet ik wel heel vaak bijvullen vrees ik...
)
Dat ie zo vast zit, tja. Vermoed dat ie wat strak is aangedraaid (niet zelf gedaan). Mogelijk dat de dinitrol 'm ook geen goed heeft gedaan: zat er ook dik op. WD40 lost dat spul wel goed op, dus van buiten is ie weer schoon. Maar wat er nog tussen bout en ring en tussen ring en blok zit?
@240diesel:
goede tips! erg praktisch ook!
Omdat ik zelf niet kan lassen (geen ervaring en geen apparatuur) is dit soort info erg goed...
En amersfoort is ook goed te doen. ik hou het in gedachten!
Hou zelf meer van 'met beleid' dan van 'met geweld'. Wil graag de nieuwe plug ook weer kunnen indraaien (anders moet ik wel heel vaak bijvullen vrees ik...

Dat ie zo vast zit, tja. Vermoed dat ie wat strak is aangedraaid (niet zelf gedaan). Mogelijk dat de dinitrol 'm ook geen goed heeft gedaan: zat er ook dik op. WD40 lost dat spul wel goed op, dus van buiten is ie weer schoon. Maar wat er nog tussen bout en ring en tussen ring en blok zit?
@240diesel:
goede tips! erg praktisch ook!
Omdat ik zelf niet kan lassen (geen ervaring en geen apparatuur) is dit soort info erg goed...
En amersfoort is ook goed te doen. ik hou het in gedachten!
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005