Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tellers, meters en controlelampjes krijgen geen stroom
Peter Timmer schreef:het gaat niet om de tellerverlichting, maar om de tellers zelf!

Oh! Big Grin Toerenteller en Kmph-teller + lampjes? ff kijken
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
Antwoord
Moet je ipv de onderste zekering, zekering 8 en zekerig 13 controleren op voltage en werkzaamheid Smile

De draad van zekering 13 naar de kast is waarschijnlijk het probleem, een blauw-rode kabel die leid naar de halfrond stekker (32A?)
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
Antwoord
Niet alleen de tellers, ook de meters en de controlelampjes. Bedankt, Mastertje, ik kan er zelf weinig mee - drie linkerhanden - maar er gaat zeker naar gekeken worden...
Antwoord
http://oregonstate.edu/~erdts/kjet/files...PRELIM.pdf

Pagina 103 en 104 Smile Deze 2 zekeringen betreffen alle controle lampjes en tellers.

En komop, je kan toch wel een multimeter bedienen!? moeten we een cursis gaan geven? Big Grin
Antwoord
Ik denk dat ik met een beetje puzzelen wel een multimeter kan bedienen, ja, alleen ik heb er geen... en niemand hier in de straat, is mij enkele weken geleden gebleken.

Waarom is op het deksel van de zekeringenkast niet terug te vinden dat ik die zekeringen moet hebben?
Antwoord
geestschrijver schreef:Ik denk dat ik met een beetje puzzelen wel een multimeter kan bedienen, ja, alleen ik heb er geen... en niemand hier in de straat, is mij enkele weken geleden gebleken.

Waarom is op het deksel van de zekeringenkast niet terug te vinden dat ik die zekeringen moet hebben?

AHahaha, bij de gamma heb je een goedkope voor een 10tje. Echt goeie loop je al snel in de honderden euro's, maar voor auto's kan een goedkope prima.

En bij mij zit er wel zo'n grote stikker met uitleg Sad
Antwoord
Daarbij: het werkt op het moment gewoon wel. Moet ik toch de volgende keer dat het niet werkt afwachten.
Antwoord
Ja, die sticker zit er wel, maar er worden volgens mij geen tellers en controlelampjes genoemd. Ik zal morgen nog eens kijken.
Antwoord
Oja, dat is zeer lastig, heb ik zelf met het uitvallen van de gascomputer gehad, bleek dat als je aan de kabel van de LMM trok het allemaal weer goed kwam.... heeeel raar Smile ben er nog niet achter.

Okiedokie, en kijk voor de lol eens naar dat PDFje Smile
Antwoord
Pdfje? :lol:
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  240 brandstofpompen krijgen geen spanning Volvo240 4 550 28 September 2024, 06:31
Laatste bericht: Volvo240
  Slecht starten, geen gehoor brandstofpomp EliasL 9 4.284 7 March 2021, 17:28
Laatste bericht: Grey240Polar
  vreemd probleem geen reverse switch Lee 6 3.292 28 October 2020, 11:39
Laatste bericht: Lee
  Geen Benzine, geen vonk luci-ferro 6 4.982 24 March 2020, 03:03
Laatste bericht: luci-ferro
  Verschil koplamp 240 wisser/geen wisser Biopowerenschede 3 3.480 7 July 2019, 02:03
Laatste bericht: MacVolvo
  Geen spanning radio snaakkie 1 3.928 2 August 2016, 21:50
Laatste bericht: lenlux
  volvo 740 geen dimlicht vliegje 52 2 3.423 28 February 2016, 13:50
Laatste bericht: vliegje 52
  dashboard controlelampjes branden niet jos245 16 13.206 13 November 2015, 19:32
Laatste bericht: boedr
  Geen knipperlichten Stinky 5 4.741 11 July 2015, 14:39
Laatste bericht: Stinky
  Sigaretten aansteker en radio geen stroom skidje 3 3.923 13 April 2015, 10:23
Laatste bericht: skidje

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)