Berichten: 21
Topics: 4
Lid sinds: Jan 2006
Met vakantie in Zweden tank ik altijd 98. Duitsland ook trouwens. Ik merk dat de motor zich er beter bij voelt en iets zuiniger loopt. Maar of het het prijsverschil uitmaakt? Denk ik niet.
Wat natuurlijk wel interessant is 98 tanken en iets vervroegen.
Ga ik toch maar eens proberen. Kun je dan nog wel op 95 rijden als je dat gedaan hebt?
Berichten: 21
Topics: 4
Lid sinds: Jan 2006
Met vakantie in Zweden tank ik altijd 98. Duitsland ook trouwens. Ik merk dat de motor zich er beter bij voelt en iets zuiniger loopt. Maar of het het prijsverschil uitmaakt? Denk ik niet.
Wat natuurlijk wel interessant is 98 tanken en iets vervroegen.
Ga ik toch maar eens proberen. Kun je dan nog wel op 95 rijden als je dat gedaan hebt?
Berichten: 21
Topics: 4
Lid sinds: Jan 2006
Sorry nu dus 3 keer geplaatst. Fijn hoor internet+ van KPN DRAMA dus en traag.
Berichten: 1.038
Topics: 23
Lid sinds: Apr 2006
Dat hangt een beetje af van hoeveel je de ontsteking vroeger zet. Eigenlijk is het antwoord NEE.
Als je een module hebt zoals elders beschreven dan kan je er een schakelaar tussen zetten. Dan kan je schakelen tussen de ontstekingsvervroeging.
Berichten: 297
Topics: 7
Lid sinds: Jun 2006
Een B230F heeft aan octaangehalte 95 genoeg, loodvrij uiteraard.
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130