11 August 2006, 15:16
Bij grootlicht hoort je dimlicht uit te gaan.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Probleem met Amerikaanse koplampen
|
11 August 2006, 15:16
Bij grootlicht hoort je dimlicht uit te gaan.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
11 August 2006, 17:42
Peter Timmer schreef:Bij grootlicht hoort je dimlicht uit te gaan. Dank u. Weet ik het nu zeker ![]()
1980 GL Diesel (USA)
11 August 2006, 17:43
Bozzma schreef:Je zou eens kunnen kijken naar de koplampen van een Chevrolet Corsica, Ford Mustang of het coupe model van de Chevrolet Corsica. Deze hebben ook sealedbeam lampen, maar deze hebben een E-keur voor zover ik weet. Bedankt voor de tip :!:
1980 GL Diesel (USA)
11 August 2006, 19:50
Erik265 schreef:Peter Timmer schreef:Bij grootlicht hoort je dimlicht uit te gaan. Behalve als je seint met grootlicht, als je dimlichten aan staan, dan blijft dimlicht gewoon aan. Daarom al die relais, om het makkelijk te maken.
11 August 2006, 20:23
ik kan met mijn 240 niet seinen als de lampen aanstaan
![]()
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
12 August 2006, 22:59
12 August 2006, 23:03
heej dat is verrekt dichtbij , daar heb ik hemelsbreed 500 meter bij vandaan gewoond tot een maand of 3 geleden nu is het 1500 meter :lol:
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
12 August 2006, 23:17
jos schreef:Erik, misschien is dit interessant voor je: Jos, bedankt voor de tip. Ik heb de beste man net een mail gestuurd. Schijnt wel goed volk te wonen daar ![]() De lamp brandt wel weer, na wat gerommel en gepoets aan massadraden en stekkertjes. Maar het rechter dimlicht brandt nog wel gelijktijdig met het grootlicht. Ik vermoed dat het zaakje niet goed is aangesloten, omdat er bij de koop ook al problemen waren met de verlichting. Maar er zijn gelukkig grotere problemen te verzinnen.
1980 GL Diesel (USA)
13 August 2006, 12:35
Koplampen zijn zo mogelijk het simpelste stukje van de electra in de auto. ALS.. Je het grootlichtrelais tenminste niet verward met een spanningsregelaar, oeps..
Neem de massa eens los en kijk wat de lampen doen ? Er zou wat moeten veranderen... De lampen zouden minder fel moeten gaan branden. Neem ook de massa van de andere kant eens los en kijk wat die doen ? Nu zouden beide lampen moeten gaan branden op minder felle manier. Heb je eventueel een grootlichtrelais liggen ? Dan kan je die wisselen, mogelijk zit een van de pootjes ingebrand en komt niet meer los. Maar die stelling durf ik niet helemaal te onderbouwen :twisted:
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|