Iemand die een doorsnee tekening heeft waarop de volgorde van koppelomvormer, vliegwiel en eventuele tussenplaatjes te zien is?
Ik kan op het net niets vinden. Misschien dat in een onderdelennummers catalogus zoiets staat?
Het vliegwiel blijft los zitten als de bouten zijn aangedraaid. Ofwel de bouten van een automaatvliegwiel zijn korter dan van een handbak of ik mis een tussenplaatje of iets dergelijks.
Nog een vraagje: klopt het dat het vliegwiel net buiten de bak steekt als het tegen de koppelomvormer zit? Of moet dit gelijk zitten met de rand van de bak? (zie foto)
(28 August 2020, 10:02)polestar-volvo schreef: De flexplaat (vliegwiel) moet gelijk zitten met de rand van het koppelingshuis.
De koppelomvormer zit dus niet ver genoeg in het pomphuis.
Vreemd. Ik krijg de koppelomvormer niet verder erop. Ik ga nog eens opnieuw proberen
30 August 2020, 08:39 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 30 August 2020, 08:40 door jos245.)
Ik heb nu de koppelomvormer wat verder erin kunnen krijgen maar weet niet of het voldoende is.
Het ziet ernaar uit dat ik nummer 41 en 42 op de foto mis.
Nummer 40 (support plate) heb ik wel als dat tenminste een dun plaatje is, want op de tekening lijkt het een dikke schijf
De flexplaat moet met de verdiepte zijde naar het blok wijzen, klopt dat? Aan die zijde zitten ook twee pennetjes op de flexplaat
Als ik de flexplaat met de verdiepte zijde tegen het blok houdt dat sluit hij niet aan. Maar dat zal dus waarschijnlijk opgelost worden met nummer 41 (flange 463088)
Zou ik de guidebushing 1336914 ook perse nodig hebben?