17 July 2013, 20:50
Hallo allemaal,
Ik heb de selectorschakelaar in mijn 244 uit '80 vervangen. Dacht dat deze haperde. Nadat ik deze heb vervangen lijkt de hele electrische installatie van slag.
1. bij het insteken van de contactsleutel begint het 'waarschuwingsgsgeluid' dat niet stopt als je de gordel er insteekt
2. het waarschuwingslampje dat je de gordels aan moet doen knippert heel langzaam
3. auto start goed maar blijft vervolgens niet lopen
Voordat ik met de selectorschakelaar aan de slag ging was er niets aan de hand...
Heeft er iemand tips?
Het lijkt allemaal op massa problemen maar waarom nu ineens en alles tegelijk en de motor blijft niet lopen na de start.
Zijn er wellicht meerdere types selectorschakelaren gemaakt die een andere schakeling maken?
Alvast bedankt voor het meedenken en reacties.
Eric
Ik heb de selectorschakelaar in mijn 244 uit '80 vervangen. Dacht dat deze haperde. Nadat ik deze heb vervangen lijkt de hele electrische installatie van slag.
1. bij het insteken van de contactsleutel begint het 'waarschuwingsgsgeluid' dat niet stopt als je de gordel er insteekt
2. het waarschuwingslampje dat je de gordels aan moet doen knippert heel langzaam
3. auto start goed maar blijft vervolgens niet lopen
Voordat ik met de selectorschakelaar aan de slag ging was er niets aan de hand...
Heeft er iemand tips?
Het lijkt allemaal op massa problemen maar waarom nu ineens en alles tegelijk en de motor blijft niet lopen na de start.
Zijn er wellicht meerdere types selectorschakelaren gemaakt die een andere schakeling maken?
Alvast bedankt voor het meedenken en reacties.
Eric
244 GL | B21A | '79 / 945 Turbo | B230FT | '92 / Range Rover | 200Tdi | '85