5 June 2013, 15:39
Jaha die crisis raakt ons allemaal

Van 850 GLT naar 244 DL
|
5 June 2013, 15:39
Jaha die crisis raakt ons allemaal
![]()
5 June 2013, 21:54
Danoontje power komt zaterdag middag
![]()
6 June 2013, 10:06
Gefeli met je aankoop!
Ziet er verder strak uit trouwens (op kleine plekjes bij voorscherm/bumper RV na)
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
![]()
6 June 2013, 22:43
Oude blok is vanavond kapot gelopen. Hij verbruikte enorm veel water. Koppakking er zo wie zo tussenuit en waarschijnlijk nog wel meer kapot. Door de hoge drukopbouw die hij heeft gehad is er een waterslang gaan lekken. Blok vervolgens heet gelopen vanavond. Wil niet meer trekken, zowel op gas als op benzine niet.
Ander blok is al geregeld, B230FD blok. Paar kleine aanpassingen moet hij in mijn auto gaan passen. Iets meer vermogen is wel welkom. 80 pk houd niet over. Ik zet er denk ik gelijk een andere koppeling in, hij zit erg hoog. Oude blok is er al zo goed als uit, alleen aandrijsas nog los, motorsteunen en de uitlaat.
7 June 2013, 07:44
Lekker bezig dan! Beetje pit kunnen ze wel gebruiken, zeker als er standaard een 2 liter in ligt haha
![]()
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
7 June 2013, 12:12
Schiet niet echt op zo nee
![]()
7 June 2013, 13:26
Maar snelheid is hopelijk nooit het idee geweest achter de aanschaf van een 244?
7 June 2013, 14:06
Een standaard B230FD zal er waarschijnlijk geen racemonster van maken
![]() ![]()
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
7 June 2013, 15:16
Yellow240 schreef:Een standaard B230FD zal er waarschijnlijk geen racemonster van maken Haha super snel zou die niet worden. Hoeft ook niet, dan was er wel een 5 pitter ingekomen. Maar iets meer power is welkom. 240 is er nooit gekomen voor snelheid, daar is de T-5R voor ( op het moment nog in opbouw) |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|