Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opwaarderen van m'n "nieuwe" 144.
Of in je eerste post wat onderwerpen die aan bod komen kunnen linken naar de goeie pagina.
Die foto's (van die tankzender) die je laatst opnieuw had gepost kwamen wel veel beter tot hun recht dan toen via de vorige site waar ze op stonden.
Jambon schreef:Misschien moet ik eea in boekvorm uitbrengen..

....50 tinten Jambon...
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
[Afbeelding: 50tintenJambon_zpsd21b7b91.jpg]

@Felix, op de vorige foto-site werden de foto's gecropt, bleek ook toen ik ze terug downloade, kleiner formaat dan origineel.. (de originele heb ik nog maar op een vastgelopen schijf..) Zo werden ze dus ook weergegeven, Foto-emmer doet dat dus niet.

De inhoudsopgave wilde ik idd zo gaan uitvoeren, maar naast het herplaatsen van het foto materiaal (en niet alleen "hier"..) zal aardig tijd gaan vreten, helemaal omdat de communicatie met de Vvv server niet lekker draait, en mijn pc het niet meer bijhoudt..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
..genoeg over de vleeschwaren..

..er ligt al een hele tijd een "floodlight" naar me te staren, eindelijk maar ens er in gespijkerd.. je hebt bijna een zaklamp nodig om te zien of ie brand, denk dat dit zo ongeveer het kleinste accessoire is.. wie het kleine niet eert, eert iets groters..

[Afbeelding: DSC_0006_zps10c093d0.jpg]

..en omdat er van e-raambediening voorlopig niks terecht komt de paneeltjes maar ens teruggeplaats, scheelt tocht..

[Afbeelding: DSC_0011_zpsa26c9244.jpg]
Wat doet die 'floodlight'?
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
inspirerend interieur! Hoe zit dat bakje eigenlijk vast, onder de kachelbediening?
Jambon schreef:Mijn Dropdoos is al vol, en een groot deel staat op een schijf die helaas overleden is (inclusief 15 jr. vakantiefoto's etc...) Ik kan wel alles downloaden, maar ff 6600+ terughalen en ff ergens plaatsen... ik heb geen idee hoeveel G het is.. Ok, dan heb ik dat materiaal, maar het verdwijnt wel van het WWW..

je harde schijf gesneuveld is het een extrene schijf? zoja weetje wat er kapot aan is anders wil ik wel kijken of ik het kan recoveren voor je ?
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken

[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]
[/URL]
Heb je die bril ook wel is op? Cool

Net interieur heb je!
@142 B23, het is een extra lampje om in het donker je peuk niet in het dashboard uit te drukken (of de radio ), bij andere (oudere) modellen zie je hem ook voorbij komen, bij "accessoires" is een foto geplaatst waar ie in een ES een sticker onder aan het dashboard verlicht. Ik wil er eigenlijk nog 1tje hebben om boven de schakelaars links te zetten, zat ie bij Amazons ook wel eens..

@Kees, het is de voorloper van het 2serie "pennenbakje", oorspronkelijk zit ie met 2 beugeltjes aan de onderste rand bevestigd, helaas is het plastic dusdanig broos dat het sneuvelt, ik heb het profiel van de beide beugeltjes in dun alu plaat nagemaakt en volgens mij met enkele popnagels eraan bevestigd. Het geheel past vervolgens weer als origineel. Voordeel is dat ie nu aan de onderzijde dicht is. Ik heb er een matje in liggen van dat bobbeltjes rubber. Duur kopen bij Halforts, of het zelfde materiaal bij AC-tion als antislipmat onder een vloerkleed, kun je voor dezelfde centen 30 auto's van antislipmatjes voorzien...

@Laurens, hws is de pc het probleem, onlangs 1 van de schijven aangekoppeld, start gewoon op maar wordt niet gelezen, wil dat trucje ens met een andere pc uithalen, zo lang gebruikt zijn ze nl niet. Interne trouwens.

@Felix, nee draag um weinig , ik vond um in de skischoenen die ik kreeg bij de ski's voor op het imperiaal. Minstens 50 jr oud, 3 van de 5 paar skis's (en bamboe stokken) zijn NOS, zo ook de stokoude schoenen, en dus ook de bril.. Die panelen zijn als nieuw, opa is zuinig op de auto geweest. Achteraf is de kleur wel aardig, liefst een leren achterbank in deze tint (waarvoor geen budget) en jammer genoeg werd een complete bank m't hoofdsteunen bij Willem&Willem in stukken verkocht, net te laat.. Ik had dus ook de stoelen in ongeveer deze kleur moeten zoeken..Vraag me af of de kunststof paneeltjes onder het dashboard (links&rechts) er ook in iets anders dan zwart geweest zijn, late 164 misschien..? Ik kan me niet herinneren dit ooit te zijn tegen gekomen. Misschien een idee om ze in de juiste kleur skai te bekleden, een lichte(re) kleur door het hele interieur haalt het geheel op.
Toch een raar gezicht: jouw auto mÃt deurpanelen erin :lol: Ziet er goed uit! Grappige accessoire trouwens, had er nog nooit van gehoord. Bij jou als niet-roker toch meer een gevalletje omdat het kan lijkt me haha.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  nieuwe banden merk Camac volvo142 11 15.004 30 May 2013, 10:37
Laatste bericht: Jambon
  van je (nieuwe) buren moet je 't hebben... patrick2wd 11 9.101 29 October 2012, 13:42
Laatste bericht: patrick2wd
  wat nieuwe olie allemaal kan doen... patrick2wd 33 28.089 7 November 2011, 17:07
Laatste bericht: Boele
  aantal vragen mbt mijn nieuwe 145 Bert145 56 32.712 5 July 2009, 20:28
Laatste bericht: Marc1970

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)