Topics: 50
vandaag kom ik bij m'n auto en zie:
inmiddels ook briefje achter m'n raam geplakt om dat toch maar niet te doen..
heb je jaren in een boerengehucht gewoond.. nooit wat aan de hand.. en jawel..
welkom in Amsterdam.....
bedankt buren op de Diopter in Amsterdam!!
volvo240glt schreef:als het een uni lak is, en dat is het, kun je het redelijk een voudig weg werken zonder grote kosten
gaat het niet om, maar dat begrijp je ook wel,
hoorde het ook van andere buren dat "men" zo laat blijken als men t ergens niet mee eens is...
(auto wordt tzt toch geverfd..)
Topics: 288
patrick2wd schreef:gaat het niet om, maar dat begrijp je ook wel,
hoorde het ook van andere buren dat "men" zo laat blijken als men t ergens niet mee eens is...
(auto wordt tzt toch geverfd..)
ergens niet mee eens zijn als in "barrel in de straat", dan kun je je borst nat maken.. ik had ooit iets dergelijks hier in het dorp. Steeds opnieuw zo'n "barrel" voor de deur en er lekker aan sleutelen op eigen oprit. Men kon er niet zo goed tegen dat er ieder weekend een auto met de motorkap open stond. Dus vreemde ongeadresseerde post, boterhammen op de auto zodat de vogeltjes de rest doen, post-its met tekst op de lantaarnpaal voor de deur en "tips" van anderen, een collega die enkele straten verderop woonde en kon vertellen dat dáár helemaal schande werd gesproken van mijn weekend-acties.. terwijl ik de hele week niet thuis was..
sommige mensen hebben niets beters te doen maar het gaat wel ten kostte van je portemonaie..
Topics: 49
Ja ik herken dat wel. Spijkers voor de banden plaatsen, spiegel eraf, krassen...
Terwijl ik nou niet als een debiel door de wijk reed & mensen gewoon vriendelijk groet.
In de huidige wijk wordt vooral veel gekletst, geen schade. Een buurman rende direct naar onze buren toe (die net thuis kwamen van vakantie) om te zeggen: heb je gezien wat ie nu weer gekocht heeft? ( Alsof je onze volvo over t hoofd kan zien.) Maar tegen ons heeft ie nix gezegd.... Roddel & achterklap dus...
Succes met de schade!
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____
Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het
Volvo 240-260 Register sinds 2012
Topics: 9
Knuppel in de nek van de dader. En van de roddelaars. Nooit geen zorgen meer!
DennisvdB schreef:Knuppel in de nek van de dader. En van de roddelaars. Nooit geen zorgen meer!
heb M30 x 300 in mn auto liggen.. rvs... spoelt ook makkelijk af...
Ik hoop echt dat het "allemaal mee zal vallen"
anders ben ik in staat een camera op mn auto te richten om evt eea te filmen..
erg hè, eigenlijk..
Jammer dat je zo je eigendom in de gaten moet houden. Lijkt wel oud-Hollandsche mentaliteit, dat afgunstige. Of zouden het milieu-ridders zijn?
DennisvdB schreef:Jammer dat je zo je eigendom in de gaten moet houden. Lijkt wel oud-Hollandsche mentaliteit, dat afgunstige. Of zouden het milieu-ridders zijn?
ik rijdt verd****** op LPG!
Dat zien zij niet
Topics: 52
In wat voor dorpen wonen jullie joh?! Hier komen de buurmannen toch even vragen wat ik allemaal sta te klooien op de oprit, maar dan gewoon uit beleefde interesse hoor, haha.