Berichten: 54
Topics: 9
Lid sinds: Sep 2010
Ik heb het luchtfilter en pakking er af gehaald, nu slaat hij niet af maar schommelt hij extreem.
hier een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=sVRkHa3XMEk
Berichten: 9.863
Topics: 82
Lid sinds: Apr 2006
7 March 2012, 21:56
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 7 March 2012, 22:04 door Marc1970.)
Geinig, ik zie de luchtschuif op en neer gaan daarbinnen. Uiteraard niet de bedoeling. Daar komt dat vreemde loopje van. Heb je de pakking tussen carb en spruitstuk al bekeken? Midden onderin hoort een gat te zitten voor de stationair boring.
Aha, volgens mij zit het deksel ook een derde slag verdraaid.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 11.638
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
hij klinkt wel een beetje als een stoommachine zo..
Berichten: 54
Topics: 9
Lid sinds: Sep 2010
Bedoel je de deksel met geel dopje? Of dat deel daaronder??
Berichten: 9.863
Topics: 82
Lid sinds: Apr 2006
Dat kan ik niet zien, maar er zit iets niet op z'n plek. Zoek een paar foto's van de B23(0)A op www en vergelijk met de jouwe.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 54
Topics: 9
Lid sinds: Sep 2010
http://www.google.nl/imgres?q=pierburg+1...OUN&zoom=1
Deze is van het forum..
Ik heb op
http://www.scribd.com/doc/24702977/TP117...el-Systems
Ook nog even gekeken bij de body moeten twee streepjes tegen over elkaar zitten zie ik ;-)
Berichten: 19
Topics: 2
Lid sinds: Oct 2011
Volgens mij moet het deksel inderdaad gedraaid worden met de klok mee.
Berichten: 80
Topics: 5
Lid sinds: Jan 2012
[INDENT]Hallo Okkehel, ben jij nog verder gekomen met je Pierburg revisie? Wat is de oplossing geweest ivm de benzine die je luchtfilter instroomt. Ik ben van plan om mijn 244 van "84 op lpg te laten zetten maar wil eerst ff proefdraaien in de nieuwe aanwinst. Heb zelfde probleem als jou en dat is dat er benzine naar het luchtfilter loopt en dat vindt ik geen prettig idee. Wat was nu het euvel, wat zou ik moeten vervangen?
Las dat Floor een keer een plaatje boven flotter had gesteld en dat toen benzine"overloop"voorbij was. Dit betrof trouwens een Stromberg.. Waar zit dit stelplaatje (plaatje van plaatje :-) Auto start prima maar eerste 4 km niet lekker stationair te krijgen - daarna prima stationair maar als je stopt dan loopt er dus redelijk wat benzine in en dan uit het luchtfilter. Ga volgende week ook even de luchtfilterslang verwijderen en kijken of het alleen na stoppen van motor is of dat het juist erin loopt als motor draait. Dacht dat na het stoppen de carburateur soort van leeg loopt maar kan natuurlijk ook zijn dat na het stoppen van motor de benzine die al in het luchtfilter is gekomen terugloopt en dan lekt. Zag dat jij ook benzine in luchtfilter kreeg maar het accent ligt nu op je ontsteking. Is carburateur intussen oke?
Zweedse Schone[/INDENT]