Topics: 19
Hoi beste mensen,
Vanmorgen had m'n centrale deurvergrendeling het idee met draaiende motor op slot te gaan na het dicht doen van de bestuurdersportier. Hoe krijg ik deze weer open? Graag via persoonlijk bericht.
Alvast bedankt voor uw reactie!
Niets is zeker, zelfs dat niet
Topics: 60
Kan je niet met zo'n kleerhanger van de stomerij langs je ruit net als in de films van vroegah? Ik heb dat wel eens iemand bij een Daihatsu Charade zien doen en dat ging prima.
Topics: 38
16 January 2012, 11:19
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16 January 2012, 11:22 door Arjan..)
Reservesleutel?
En anders *zie pb*.
Topics: 39
In het geval er een ruitje moet sneuvelen. Je krijgt van mij gratis een vervanger (behalve de voorruit ;-)).
Ontzettend bedankt voor jullie reacties!
Het lukte niet met een kleerhanger en gezien de tekening in de 240-vraagbaak leek het mij ook vrijwel onmogelijk. Na twee uur medderen, toch maar lid geworden van de ANWB á 233.- euro en die heeft met veel pijn en moeite een blaasbalgje tussen de kluisdeur weten te krijgen en het knopje omhoog weten te peuteren met een ijzerdraad. Dit was tevens de grootste kostenpost in de 6 jaar dat ik deze auto bezit.
Oppassen dus met uw 240 met centrale deurvergrendeling!
Niets is zeker, zelfs dat niet
Topics: 9
Je had beter ruitje kunnen tikken, gratis ruitje van dirk en daarna goedkoper lid worden van anwb haha. Zat je wel even te kijken met een jngetikt ruitje maar dat went ook wel
Topics: 289
ik had r nog al eens een handje van m'n sleutels in het contact te laten zitten en had daarom standaard een stuk stomerijkleerhanger in model gebogen, poetsdoeken en een grote platte schroevendraaier achterin liggen, je wordt er op termijn handig in, wel vreemde gezichten op zaterdagochtend in een drukke parkeergarage...
oh ja, het slotje van de kofferbak was stuk, zat er niet meer in dus een kwestie van je vinger in het gat stoppen en het kofferdeksel ontgrendelen om zo bij het inbrekersgereedschap te kunnen..
Huh? ANWB á 233.- euro?
Bertone (262C (L6) '91 & 940 Estate '96
Topics: 60
Ja, als je pas lid wordt op het moment dat ze moeten komen voor een melding betaal je dik geld. Gelukkig kan ik bij mijn 240 het knopje op de deur niet indrukken als 'ie openstaat, geniale uitvinding!
Topics: 163
Als je de portiergreep "open" houd bij het dichtgooien wel.