Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mijn 945 Swagon
#11
Daar is ie, de Polaris-hater van Turbobricks! Welkom. Ik heb je raad ook maar opgevolgd met de M46/90 kwestie haha.
Antwoord
#12
Hardcore. En ja, als je toch bakken gaat vervangen...
Antwoord
#13
Mooie bak! BBSÃn FTW.
Antwoord
#14
Danku! Ze kunnen alleen wel een opknapbeurtje gebruiken...
Antwoord
#15
Ok, nu lijkt het net alsof ik me heb aangemeld om m'n auto te slijten, maar dat is dus niet zo. Ik begin me de laatste tijd steeds meer te ergeren aan mijn auto. Niet vanwege een bepaalde reden, maar gewoon. Ik zit er aan te denken iets netters en comfortabelers te gaan kopen. Ik denk aan een simpele maar mooie 244. In Amsterdam is een verlaagde auto niet alles, en hard rijden kan ik toch nauwelijks ergens hier in de buurt. Zijn er mensen die geïnteresseerd zouden zijn in mijn auto?

Edit: Ik ben gek met m'n auto, en er trots op, maar ja, wat ik zeg, 't is niet alles hier in de buurt dus.
Antwoord
#16
Nieuwe metertjes, staat een stuk beter:
[Afbeelding: Photo+16-11-11+12+28+12.jpg]

[Afbeelding: Photo+16-11-11+12+45+55.jpg]

[Afbeelding: Photo+16-11-11+12+46+02.jpg]

Verlichting/werking gaat gelijk met de dashboard verlichting. Op de dim-functie na. Maar ik kan de boel wel aan of uit zetten door middel van het schakelaartje. Handig, aangezien de AFR meter piept, en de waarden 9 van de 10 ritten niet per se zichtbaar hoeven te zijn.
Antwoord
#17
Mooie bak!

Alleen wat heb je aan een AFR meter, heb je ook iets van een zelf te regelen motormanagement? Ben benieuwd!
Groeten, Boele
Antwoord
#18
Dank! De AFR meter is simpelweg om het mengsel in de gaten te houden. Ik rijd met iets meer turbodruk rond dan gewoonlijk - max anderhalve bar. Zonder te weten wat je AFR is, weet je eigenlijk ook niet of je de druk nog wat omhoog kunt gooien. Of juist naar beneden moet doen. Nu dus wel. Simple as that.
Antwoord
#19
Was het duur/moeilijk om dit te doen:

[Afbeelding: Afb0130.jpg]

Zou in mijn 240 ook wel gaaf zijn denk ik.
Maar dan wellicht in het opa-petten bruin ofzo Tongue

[Afbeelding: 66537_1.jpg]
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
#20
Zoiets zou geniaal zijn! Tongue In Gemonde zit een bedrijf dat vrij goedkoop hemels kan bekleden. Smile Voor 't geld zou ik 't zeker uitbesteden (zeker bij een sedan, waar het een heel gevecht is om de boel er heel uit te krijgen). Smile

En enorm gave 945 Cojones!
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Mijn Volvo 244 GL '81 en 240 DL '83 Arjan. 359 219.978 12 March 2023, 16:12
Laatste bericht: Marc1970
  Ik en mijn nieuwe oude 244 1980 luukv47 5 3.171 15 May 2022, 10:25
Laatste bericht: skidje
  Mijn Volvo 144 '74 voor school/werk verkeer easy rider 16 14.728 23 June 2020, 19:15
Laatste bericht: easy rider
  Mijn Volvo 242 turbo Volvo 142 B23 279 188.832 28 October 2019, 13:47
Laatste bericht: EduardW
  Mijn Volvo 240 (Principessa) ruuds70 145 108.112 28 May 2019, 08:10
Laatste bericht: edwin
  ik en mijn 244 koert4 76 60.608 15 April 2019, 02:24
Laatste bericht: Marc1970
  Mijn witte 240 Bostel 10 10.571 26 July 2018, 08:40
Laatste bericht: Bostel
  Mijn eerste (Update 16-01-11) Martin245 60 43.666 1 April 2018, 21:31
Laatste bericht: Martin245
  mijn prachtige 240 GL is verongelukt. Een andere of toch maar niet? Job 14 14.643 20 February 2017, 23:53
Laatste bericht: Martinus
  Rustig op zoek naar "mijn" volvo jopie95 38 27.137 30 January 2017, 21:04
Laatste bericht: jopie95

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)