22 January 2011, 20:24
oke het is inmiddels duidelijk dat er een m90 bak achter moet en die is te vinden achter de 2,5 van een 960.
tankx.
carter lassen cq aanpassen is te doen lijkt mij.
dat is ook een alu carterpan toch als ik mij niet vergis.
apk is idd een probleem je moet je auto laten om keuren als je meer dan .. % met het vermogen veranderd of van brandstof wisselt of van aantal cil.
de t5 motor uit een 850 begrijp ik is nog een met een verkeerde inlaat?
wat voor mij wel van belang is dat ik een mechanische gasklep heb.
zal dit ook vast weer over te zetten zijn.
maar moet dus een zo simpel mogelijke motor er in hebben.
waarbij ik bijv. alleen de ontsteking en de injectoren met een zelf gemaakte ecu hoef aan te sturen.
nogmaals ik ben gewoon nog aan het rond neuzen wat de voor de hand liggende opties zijn.
het kan alle kanten op.
de 5 cil leek mij leuk.sowieso moet het een geblazen motor worden.
dus dan kom je al gouw bij de t5 vandaar.
ik hoef in eerste instantie geen 300 pk.
maar een betrouwbare standaard motor kan het mij eerst wel doen.
verdere info welkom.
tankx.
carter lassen cq aanpassen is te doen lijkt mij.
dat is ook een alu carterpan toch als ik mij niet vergis.
apk is idd een probleem je moet je auto laten om keuren als je meer dan .. % met het vermogen veranderd of van brandstof wisselt of van aantal cil.
de t5 motor uit een 850 begrijp ik is nog een met een verkeerde inlaat?
wat voor mij wel van belang is dat ik een mechanische gasklep heb.
zal dit ook vast weer over te zetten zijn.
maar moet dus een zo simpel mogelijke motor er in hebben.
waarbij ik bijv. alleen de ontsteking en de injectoren met een zelf gemaakte ecu hoef aan te sturen.
nogmaals ik ben gewoon nog aan het rond neuzen wat de voor de hand liggende opties zijn.
het kan alle kanten op.
de 5 cil leek mij leuk.sowieso moet het een geblazen motor worden.
dus dan kom je al gouw bij de t5 vandaar.
ik hoef in eerste instantie geen 300 pk.
maar een betrouwbare standaard motor kan het mij eerst wel doen.
verdere info welkom.