16 June 2011, 10:29
Uit een 88-er B200E blok wat in de 240 lag hebben we de nokkenas (V) verwisseld met een nokkenas uit de oudere (85) B200E wat in de 740 zat. Nu kan ik de letter niet goed ontcijferen op deze 740-nokkenas maar kan het zijn dat het een A nokkenas is in dit B200E blok?
Ik dacht dat het altijd een V of VX in de K-Jet motoren was!
Wat is eventueel het voordeel van de A in een K-Jet blok?
opm: De nokkenas is overgezet om de onsteking origineel 740 te houden met de verdeler achterop.
Ik dacht dat het altijd een V of VX in de K-Jet motoren was!
Wat is eventueel het voordeel van de A in een K-Jet blok?
opm: De nokkenas is overgezet om de onsteking origineel 740 te houden met de verdeler achterop.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..