24 August 2011, 07:36
Kan het nu even niet vinden via google. Maar ik heb wel eens een overzicht gezien dat de meeste blokken standaard de Bosch W6DC voorgeschreven krijgen.
Ik heb een stel WR6DC's liggen die ik eigenlijk wilde gaan gebruiken voor om het even B230E of B230FK of wellicht ook de B21ET.
Maar ik zie op verschillende webshops dat men de WR7DC als bougie tracht te verkopen.
Verschil zit hem vooral in warmtegraad vermoed ik. Ik zal altijd rustig rijden. Er wordt niet echt geraced met onze volvo's. Volstaat dan de kuodere WR6DC of is de WR7DC een betere keuze?
Ik weet dat er allemaal iridium of 4-punts bougies bestaan maar weet niet of dei nu echt zoveel verbetering geven! Heb wel eens iets geprobeerd maar zonder opmerkelijke verbetering. Misschien dat de rijstijl een beetje de beoordeling beinvloed!
Ik hoor graag.
Ik heb een stel WR6DC's liggen die ik eigenlijk wilde gaan gebruiken voor om het even B230E of B230FK of wellicht ook de B21ET.
Maar ik zie op verschillende webshops dat men de WR7DC als bougie tracht te verkopen.
Verschil zit hem vooral in warmtegraad vermoed ik. Ik zal altijd rustig rijden. Er wordt niet echt geraced met onze volvo's. Volstaat dan de kuodere WR6DC of is de WR7DC een betere keuze?
Ik weet dat er allemaal iridium of 4-punts bougies bestaan maar weet niet of dei nu echt zoveel verbetering geven! Heb wel eens iets geprobeerd maar zonder opmerkelijke verbetering. Misschien dat de rijstijl een beetje de beoordeling beinvloed!
Ik hoor graag.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..