7 August 2007, 20:05
Wat zeggen de ervaringsdeskundigen over de te gebruiken bougies voor een B21 ET ?
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
B21 ET : welke bougies ??
|
7 August 2007, 20:05
Wat zeggen de ervaringsdeskundigen over de te gebruiken bougies voor een B21 ET ?
7 August 2007, 22:35
Ik heb er nu DENSO Iridium IW22, via Europeantuning. gaan 60.000km mee volgens hun. Kosten ook flink meer trouwens. Schijnt wel iets zuiniger te zijn qua vrebruik, maar dat moet ik allemaal nog zien. Ik probeer ze nog uit maar mn auto wil nog niet. ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
8 August 2007, 08:41
Over NGK hoor ik wel vaker positieve berichten.En hier wordt dat weer bevestigt.
Ik ga dus voor de NGK 'tjes. Bedankt voor de reactie's...
8 August 2007, 22:23
hay edwin
de zweedse tuners willen niet anders. en ik ook niet trouwens. hey saint doe voorzichtig met je nieuwe bougie's. omdat je motor niet goed loopt kunnen de bougie's stuk gaan. dus prop er eerst ff een paar goeie ouwe in en als hij straks redelijk draait dan pas de nieuwe erin. spreek uit ervaring!!!
9 August 2007, 14:20
TheSaint77 schreef:Ik heb er nu DENSO Iridium IW22, via Europeantuning. gaan 60.000km mee volgens hun. Kosten ook flink meer trouwens. Schijnt wel iets zuiniger te zijn qua vrebruik, maar dat moet ik allemaal nog zien. Ik probeer ze nog uit maar mn auto wil nog niet. ;D Ik gebruik deze ook sinds 2 maanden. Ze bevallen mij prima. In de lage toeren is hij krachtiger. Hij trekt sneller maar vooral soepeler op. Ook in de 5e vernelling maakt dat veel uit Het benzine verbruik heb ik in de vakantie 3 weken bijgehouden en was 1:11 en is nu 1:11,5
10 August 2007, 08:43
Ik monteer altijd NGK BP6ES, een erg goede bougie die ook niet duur is en makkelijk te krijgen.
10 August 2007, 09:55
De mijne na 1000km schoongemaakt gisteren. Ze waren PIK zwart. Omdat mn motor echt slecht gelopen heeft. Veel te veel brandstof ook. Dus een hoop koolaanslag. Hopelijk hebben ze niet te veel geleden.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
10 August 2007, 20:01
De mijne na 1000km schoongemaakt gisteren. Ze waren PIK zwart. Omdat mn motor echt slecht gelopen heeft. Veel te veel brandstof ook. Dus een hoop koolaanslag. Hopelijk hebben ze niet te veel geleden.
stop er meteen andere in. een paar NGKaatjes ofso voor 3 euro p/st kan je die dure uitsparen. dus laat die dure eruit. dan kan het niet fout gaan maar het kan al te laat wezen. als je zegt dat ze echt pik zwart waren
10 August 2007, 20:23
Vandaag de NGK's gekocht bij de Apco....
Vorige keer daar al bougies gehaald voor de V40 ,en was ong 30 eurie lichter.. Dit in m'n achterhoofd hebbende , hield ik me al vast aan de balie. Verkoper : "dat is dan negen euro meneer " ..... ik : "per stuk zeker ".... verkoper : " nee hoor... alle vier ! " ik : " (stilte van verbazing ) " Wat een koopje !! ps.....de computer aldaar zei ook dat er in de B21ET deze bougies horen. nagekomen wijziging : de prijs was 9,40
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|