Berichten: 726
Topics: 9
Lid sinds: Jul 2009
Brrrrrr...PSSSSJTJTT :o
Dat is voor mij al genoeg reden om Turbo te gaan rijden ;D
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
Berichten: 296
Topics: 15
Lid sinds: Feb 2010
Ja

maar met de standaard turbo hoor je bijna niets.
Zal ik me dan toch over laten halen door VOMD Carlo?! ;D wordt vervolgd 8)
Was een beetje druk met werk, alleen maandag avond nog tijd gehad om wat kabelboom los te halen en te labelen.
Ga de kabelboom op een houten plaat monteren en zo kan ik hem gemakkelijk aanpassen voor de 264.
Voor sommige mensen misschien lachen maar ik ben meer de man van de mechanica en zo kan zelfs ik het begrijpelijk maken.
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard
Berichten: 296
Topics: 15
Lid sinds: Feb 2010
Heb het blok er nog niet uit, maar zal van de week gebeuren.
heb vandaag nog het ÃÃn en ander aan bedrading gelabeld en spruitstuk gedemonteerd.
Zag er veelbelovend uit, erg netjes nog.
Alle conectoren waren ook super netjes het orgineel anti corrosie vet zat er ook nog allemaal in ;D
240 GL was b230k en nu b230fb bj 1986 wit van mijn vrouw, 264 GLE 2.7 PRV bj 1979 zilver rijdend project, Volvo 940 estate b230fk blauw groen 1998 , Kawasaki Z 1000 MK2 1979 zwart, Suzuki DR 500s 1984 geel, Mercedes Sprinter 211 CDI mijn werkpaard