Topics: 5
Goed om te horen dat de bak het doet, het schakelaartje kun je ook bij FCP krijgen (22 dollar, mocht je er ooit een vracht bestellen).
PS: mooie werkplaats zag ik, ik wil ook wel een smeerput
760 | Groen | Snel
Topics: 6
22 dollar is nog te veel voor zo n Lucas pruts-schakelaartje....Ik zag ze ook voor 35 dollar :o. Met wat remmenreiniger doet de mijne het inmiddels weer goed. Ik had er nog een die ook stuk was, opengemaakt, maar reparatie gaat niets worden. De smeerput en garage was een van de redenen om ons huidige huis te kopen...
Topics: 107
Ik lees veel berichten over het niet goed werken van de M46 als de motor warm is, maar wat als de overdrive niet inschakelt bij koude motor en het na een kilometer of 15 wel ineens perfect doet?
Iemand een idee?
Topics: 288
heb ik ook last van, zodra ie warm is gaat het goed, overigens lekt de mijne dus er zal iets te weinig in zitten, samenspel van temperatuur en niveau..
Topics: 15
Apart eigenlijk dat dat ding versmeert in een omgeving met (ongeacht welke) ATF, die is immers redelijk aggresief
tegen allerlei aangekoekte prut en dient ook wel eens als paardemiddel om verstopte oliekanalen en versmeerde
(alleen rondjes om de kerk) motoren schoon te krijgen ..
Volvofanaat met vroeger zweefvliegneigingen, tegenwoordig vlieg ik op (of van) de MTB. :-)
Huidige vloot: V70n T5 '01 >430K / 240 2.0 Polar xx-01-93 399K