5 December 2008, 23:42
Niet echt nodig nee. Je zuigt wel weer iets vloeistof terug uit het potje, maar het meeste komt uit het reservoir.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Remleiding Slang-Klauw '65-er Amazone vervangen
|
5 December 2008, 23:42
Niet echt nodig nee. Je zuigt wel weer iets vloeistof terug uit het potje, maar het meeste komt uit het reservoir.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
8 December 2008, 21:34
Iedereen bedankt voor de tips;
was idd appeltje/eitje, behalve dan dat 1 ontluchtingsnippel absoluut niet los wil. Iemand nog een tip om deze los te krijgen? (spuit 'm nu al 10x per dag in met kruipolie,maar nada resultaat > )
8 December 2008, 21:42
Even met een gasbrandertje opwarmen.
hoeft niet roodheet te zijn. 9 van de 12 keer werkt 't.
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
8 December 2008, 22:02
idd en dan in combinatie met de griptang krijg je het wel los.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
8 December 2008, 23:19
Om te beginnen zou ik een nieuwe nippel kopen en vervolgens erop los beuken ;D De combinatie kruipolie, brander, griptang en hamer doen wonderen!
Volvo Amazon 1964, B230FK, M90 en LPG
Volvo V70 III 2007, D5 Volvo V70 2001, T5 Volvo V40 2015, D2
9 December 2008, 22:49
Top!,
dat was idd de tip: combi kruipolie, brander, griptang en hamer. Wat kan dat ding vastzitten zeg, na 43 jaar. Nieuwe nippel (ââ¬2,50) en 2 x remslang (ââ¬18), klein druppie remolie en nu vrijdag weer voor de herkeuring. Super, ik ben weer helemaal blij
11 December 2008, 00:43
kind kan de was doen! ;D Mooi he.
Ik heb zo ooit mn eerste waterpompje van een Daf 66 Marathon coupÃÂ gedaan. Daar bleven de bouten ook in het gietijzer achter. Gelukkig staken ze nog iets uit. Wat een goed gevoel gaf dat toen ze eruit waren. Bij mijn 245 idemditto. Ook zelfde manko. En nog meer van die meuk. Uitlaten, chrome bumpers van de amazon, achteras van de amazon YOU NAME IT. Allemaal LOS!! ;D "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|