6 September 2005, 13:22
____________<br />volvo p1800s 1968<br />volvo 262c 1978 (under construction)<br />volvo amazone GT 1968
een nieuw project......
|
6 September 2005, 13:22
____________<br />volvo p1800s 1968<br />volvo 262c 1978 (under construction)<br />volvo amazone GT 1968
6 September 2005, 14:25
kijkkijk....en Amerikaanse C.... :wink:
Wat ga je er (moet er) allemaal an gebeuren?
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?
6 September 2005, 14:55
Ben begonnen met de remmerij en de schokbrekers. Hij danste er over en heb toen maar besloten om meteen 4 nieuwe gas schokbrekers te kopen. Deze heb ik er vorige week onder gezet. Meteen heb ik voor de fusee/stofhoesjes vervangen (waren helemaal uitgedroogd). Heb toen alle 4 de remklauwen voorzien van nieuwe rubbers. Alle cylinders waren nog gangbaar en in goede conditie
![]() Ondertussen ben ik bezig met de roestbehandeling. Alle wielkassen schoongemaakt en ingesmeerd met rls (owatrol gemixt met loodmenie), daarna komt er een laag tectyl op. ![]() Verder moet de hele bodem nog. Er zit geen roest aan de bodem...., eigenlijk weinig aan de hele auto..., ja de 2 voorstijlen en een gat achter het linkerachterwiel. Deze laat ik na de vakantie door een kennis er uit slijpen en een nieuwe stuk in lassen. Ben op dit moment bezig met het blok,...., das wel even wat anders dan de 4 cyliner :oops: Dus nog genoeg te doen...., sealed beams moeten nog vervangen worden en de auto moet op het laatst natuurlijk nog overgespoten worden.... Tja, zal nog wel even duren...
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|