31 August 2007, 14:42
Mijn eerste opsomming van "Check engine" codes was niet compleet. Van http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/En...tionFault:
3-2-2 Air Mass Meter wire burn-off signal absent or faulty. Wiring break between FI terminal 8 and AMM #4. Various driving problems due to dirty AMM wire.
Stekker los en vast moet genoeg zijn, deze geeft geen check engine lichtje.
1-4-4* No load signal from fuel injection system. Bad fuel injection relay; faulty wiring from LH to EZK; bad LH module.
Deze geeft wel 'engine check'. Brandstofrelais is de plaats om te beginnen. Zit boven de tenen van je bijrijder, achter de anti-dreun plaat. Als je hem even wat heen en weer schudt komt-ie soms weer op gang voor tijdelijk.
Kan je openmaken en met je hobby soldeerboutje alle soldeer opnieuw doorverhitten en dan kan-ie weer heel lang mee. Is mij ook gelukt, mijn eerste ervaring met elektronika solderen. Als je een nieuwe koopt mag je het oude relais naar mij sturen, heb ik een reserve.
3-2-2 Air Mass Meter wire burn-off signal absent or faulty. Wiring break between FI terminal 8 and AMM #4. Various driving problems due to dirty AMM wire.
Stekker los en vast moet genoeg zijn, deze geeft geen check engine lichtje.
1-4-4* No load signal from fuel injection system. Bad fuel injection relay; faulty wiring from LH to EZK; bad LH module.
Deze geeft wel 'engine check'. Brandstofrelais is de plaats om te beginnen. Zit boven de tenen van je bijrijder, achter de anti-dreun plaat. Als je hem even wat heen en weer schudt komt-ie soms weer op gang voor tijdelijk.
Kan je openmaken en met je hobby soldeerboutje alle soldeer opnieuw doorverhitten en dan kan-ie weer heel lang mee. Is mij ook gelukt, mijn eerste ervaring met elektronika solderen. Als je een nieuwe koopt mag je het oude relais naar mij sturen, heb ik een reserve.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969