8 February 2018, 14:09
Even hardop denkend, normaal gesproken draait het spul bij koude start te rijk en niet afgeregeld door de lmm en de lambda sonde toch.
Denk meer een voorgeprogrammeerde afstelling gebaseerd op temperatuur en gasklep stand.
Zodra er iets temperatuur in komt begint hij beter af te regelen door lmm en lambda.
Dan vermoed ik dat de lmm of lambda nog werkt en moeite hebben om het spul netjes te laten draaien.
Kom ik toch weer met het advies om eerst de basis dingen te controleren.
Distributie op tijd?
Geen vacuüm lekken?
Alle stekkers nalopen .
Massa punten .
Accu polen en klemmen.
PS , je hebt twee temperatuur sensoren.
1 voor de meter op je dashboard en 1 voor je ecu.
Ow, benzine retourleiding misschien dicht?
Vochtige verdelerkap.
Accu gaar?
Vast van alles vergeten , geef de moed niet op want het is vast iets simpels.
Iets ingewikkeld hadden ze toen nog niet
Verstuurd vanaf mijn Lenovo TAB 2 A10-70F met Tapatalk
Denk meer een voorgeprogrammeerde afstelling gebaseerd op temperatuur en gasklep stand.
Zodra er iets temperatuur in komt begint hij beter af te regelen door lmm en lambda.
Dan vermoed ik dat de lmm of lambda nog werkt en moeite hebben om het spul netjes te laten draaien.
Kom ik toch weer met het advies om eerst de basis dingen te controleren.
Distributie op tijd?
Geen vacuüm lekken?
Alle stekkers nalopen .
Massa punten .
Accu polen en klemmen.
PS , je hebt twee temperatuur sensoren.
1 voor de meter op je dashboard en 1 voor je ecu.
Ow, benzine retourleiding misschien dicht?
Vochtige verdelerkap.
Accu gaar?
Vast van alles vergeten , geef de moed niet op want het is vast iets simpels.
Iets ingewikkeld hadden ze toen nog niet

Verstuurd vanaf mijn Lenovo TAB 2 A10-70F met Tapatalk
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970