Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dacht ik bijna alles van PU te hebben :-(
Per toeval kwam ik net op ebay de volgende motorrubbers tegen.
[Afbeelding: !Bi4Q!Lg!mk~%24(KGrHqYOKk!Esn89)WOdBLRK1kn4ow~~_12.JPG]
Wellicht interessant voor 140/160 auto's met modificaties?

Link:
http://cgi.ebay.co.uk/VOLVO-Amazon-120-1...20af00b654

Hij heeft trouwens ook het versnellingsbakrubber in PU

Mochten er trouwens mensen zijn die ze ook willen kopen, wellicht kunnen we een mini-inkoopactie houden om de verzendkosten per set laag te houden?
In dat geval koop ik ze namelijk ook wel Wink
Groeten, Boele
Antwoord
die ken ik, wil je niet, alle vibraties worden doorgegeven..!
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Jambon schreef:die ken ik, wil je niet, alle vibraties worden doorgegeven..!

Oja, dat is natuurlijk de keerzijde.. Dan laten we het maar zoals het nu is!
Groeten, Boele
Antwoord
Ik heb er gehad van RSI en die gaven enorm trillingen door (binnenspiegel trilde zo erg dat zicht naar achteren wazig was). Binnen 2 weken waren ze stuk.
Omdat dit een ander merk/fabrikant is kan ik over deze niets zeggen. Maar let wel op wat gebruikerservaringen en kijk goed of er garantie op zit.

240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Jw240 schreef:Ik heb er gehad van RSI en die gaven enorm trillingen door (binnenspiegel trilde zo erg dat zicht naar achteren wazig was). Binnen 2 weken waren ze stuk.
Omdat dit een ander merk/fabrikant is kan ik over deze niets zeggen. Maar let wel op wat gebruikerservaringen en kijk goed of er garantie op zit.

Zit 5jaar garantie op.
Ik dacht alleen maar als in: ''Oh, dan kantelt mn blok minder, dus dan raakt mn uitlaat zeker het scherm niet.''
Trillingen zit ik helemaal niet op te wachten! Blijf ik bezig met bouten en moeren aandraaien! Wink
Groeten, Boele
Antwoord
er zijn steuntjes te koop die de kanteling tegen gaan, in pricipe voor de B20's met meer vermogen. Ik heb er eentje van IPD liggen maar denk dat er meer zijn.
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Boele schreef:
Jw240 schreef:Ik heb er gehad van RSI en die gaven enorm trillingen door (binnenspiegel trilde zo erg dat zicht naar achteren wazig was). Binnen 2 weken waren ze stuk.

Zit 5jaar garantie op.
Ik dacht alleen maar als in: ''Oh, dan kantelt mn blok minder, dus dan raakt mn uitlaat zeker het scherm niet.''
Trillingen zit ik helemaal niet op te wachten! Blijf ik bezig met bouten en moeren aandraaien! Wink

5 jaar garantie, mooi!
ik hoor dat die steunen die ik heb nu ook weer geupdated zijn (de auto hobby begint op computer hobby te lijken) en minder stug zijn.
Moeren gingen bij mijn 240 niet los, dat viel wel mee.

Met zulke garantie zou ik het zeker aandurven!
Wat ook kan is een motordemper van bijvoorbeeld een 440, die hebben een soort demper aan de passagierskant. Zoiets kan ook goed werken om het blok wat stabieler vast te houden.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Zo erg schudt hij ook weer niet hoor!

Ben alleen een beetje into ''PU bussen!''
Vind het een mooie vervanger voor rubber.

Wellicht dat iemand er wat aan heeft, ik vond het 't posten waard.

Groeten, Boele
Groeten, Boele
Antwoord
die classicswede is day en is vaak heel moeilijk te bereiken.
Heb recent nog een paar gebruikerservaringen gelezen. Dan ga je niet direkt bestellen.

Moet wel zeggen dat hij een zachte rubber gebruikt dan de pu versie. Of het werkelijk beter is?
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Antwoord
Nav vorige post en aankoop van Amazon heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken en een set voor the triangels boven en de motorsteunen gekocht van die Walesman. Moet zeggen dat me de hardheid van het rubber heel veel meevalt. Lijkt me eigenlijk zachter dan het normale rubber van Volvo!
Over een maand zullen ze wel in de Amazon zitten die dan hier op de stoep zal staan.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  van je (nieuwe) buren moet je 't hebben... patrick2wd 11 8.888 29 October 2012, 13:42
Laatste bericht: patrick2wd

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)