19 February 2006, 15:57
Mijn naam is Johan
Ik heb een volvo 240turbo uit 1984 en ik heb hier enkele aanpassingen aan gedaan t.b.v. de prestaties.
In het kort:
Volledig aangepaste B230 met 650pk en 670 Nm.
Versnellingsbak Dodge Viper.
Remsysteem Porsche biturbo
Er staan enkele foto's + specificaties van mijn auto op de volgende site:
http://www.automaxx.nl
Ga naar "community" en vervolgens naar "me and my ride"
De auto staat op nr 1 van meeste pk's onder de naam van volvo 850.
Hopelijk inspireert dit meer mensen om het maximale uit hun Volvo te halen.
Er is toch niets mooiers om op een zondagochtend een nieuwe Lamborghini Murcielago V10 tegen te komen, tot de 240km/u kunnen volgen en vervolgens wanneer deze naar rechts gaat nog even een paar honderd extra pk's te benutten om vlot en veilig te passeren en een tot dan toe tevreden Lamborghini rijder een illusie rijker te maken. (dit is waar gebeurd)
Je kunt voor het geld dat deze auto gekost heeft natuurlijk ook een goede gebruikte Porsche biturbo kopen, echter dat is een keuze die je maakt.
Ik heb een volvo 240turbo uit 1984 en ik heb hier enkele aanpassingen aan gedaan t.b.v. de prestaties.
In het kort:
Volledig aangepaste B230 met 650pk en 670 Nm.
Versnellingsbak Dodge Viper.
Remsysteem Porsche biturbo
Er staan enkele foto's + specificaties van mijn auto op de volgende site:
http://www.automaxx.nl
Ga naar "community" en vervolgens naar "me and my ride"
De auto staat op nr 1 van meeste pk's onder de naam van volvo 850.
Hopelijk inspireert dit meer mensen om het maximale uit hun Volvo te halen.
Er is toch niets mooiers om op een zondagochtend een nieuwe Lamborghini Murcielago V10 tegen te komen, tot de 240km/u kunnen volgen en vervolgens wanneer deze naar rechts gaat nog even een paar honderd extra pk's te benutten om vlot en veilig te passeren en een tot dan toe tevreden Lamborghini rijder een illusie rijker te maken. (dit is waar gebeurd)
Je kunt voor het geld dat deze auto gekost heeft natuurlijk ook een goede gebruikte Porsche biturbo kopen, echter dat is een keuze die je maakt.