11 March 2011, 16:10
Leute,
Ben begonnen met de 242 GL
Hier zit een B23a in, welke eindelijk goed loopt.
Het probleem gevonden: Carterontluchting rechtstreeks op inlaat spruitstuk :o
Uit voorzorg toch even de kop eraf getrokken voor een verse koppakking.
Nu de vraag:
Er zit een 1000160 kop op.
Is het interessants om er een 100531 kop op te leggen ?
Heb ook nog een T-nokkenas , ga ik dit verschil merken ?
En als die 531 kop een verbetering is, op dit onderblok, welke koppakking set zal ik dan moeten bestellen ?
Ben benieuwd ;D
Ben begonnen met de 242 GL
Hier zit een B23a in, welke eindelijk goed loopt.
Het probleem gevonden: Carterontluchting rechtstreeks op inlaat spruitstuk :o
Uit voorzorg toch even de kop eraf getrokken voor een verse koppakking.
Nu de vraag:
Er zit een 1000160 kop op.
Is het interessants om er een 100531 kop op te leggen ?
Heb ook nog een T-nokkenas , ga ik dit verschil merken ?
En als die 531 kop een verbetering is, op dit onderblok, welke koppakking set zal ik dan moeten bestellen ?
Ben benieuwd ;D