10 October 2010, 01:56
Onze 240 loopt onregelmatig. De dealer uit Hilversum adviseerde ons bougiekabels en stroomverdeler te vervangen. Ik denk dat die bougiekabels geen probleem zullen vormen [...] maar van de stroomverdeler vraag ik mij af of dit een kwestie is van plug and play of dat er allerlei afstellingen nodig zijn waar je misschien speciaal gereedschap voor nodig hebt.
Is het vervangen van de kap en de rotor voldoende? Ik las op internet dat er ook gereviseerde stroomverdelers te koop zijn. Is dit een betrouwbare optie waar ik weer jaren plezier van kan hebben of kan ik beter een nieuwe nemen?
Wie heeft hier ervaring mee? Graag tips.
Met vriendelijke groet, Niek.
Is het vervangen van de kap en de rotor voldoende? Ik las op internet dat er ook gereviseerde stroomverdelers te koop zijn. Is dit een betrouwbare optie waar ik weer jaren plezier van kan hebben of kan ik beter een nieuwe nemen?
Wie heeft hier ervaring mee? Graag tips.
Met vriendelijke groet, Niek.
![[Afbeelding: avatar.png]](http://www.nikniek.nl/afbeeldingen/avatar.png)
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]