Topics: 288
245, veel te nieuw voor me.. probleem, voorheen starten-lopen, is nog op de rollenbank geweest ook.. Nu staat ie een week stil en gebeurd er niets meer. Op contact krijg ik iig 12 V op de intankpomp, maar verder hoor ik geen relais meer, en dito pomp tot ie op druk is..
Zekeringen uiteraard heel, het groene brandstof-relais overleden..?!
Topics: 163
Zou goed kunnen. Brandstof pomp onder de auto moet het ook gaan doen op contact namelijk.
"Toevallig" de afgelopen week een aantal van die topic voorbij gekomen.
Topics: 288
Dopski schreef:Zou goed kunnen. Brandstof pomp onder de auto moet het ook gaan doen op contact namelijk.
"Toevallig" de afgelopen week een aantal van die topic voorbij gekomen.
geloof ik meteen, ben een beetje ongeduldig momenteel, en dat zoekt lastig..
Dure relais dacht ik, toch maar een nw bestellen just in case..
Ennuh.. de "spinnekop".. zijn die nog nieuw verkrijgbaar..?
Topics: 163
Bij Skandix heb ik m gescoord op de beurs, tientje geloof ik.
En spinnenkop... dan is het stiekem toch een ouwetje; K-Jet (B230E?). Ik dacht dat je het over een moderne met LH-jettronic had (B230F).
Maar volgens mij heeft zo'n oude mechanische injectiemotor ook een brandstofpomprelais. Je kan m op de redneckmanier overbruggen om te zien of het inderdaad om het relais gaat.
http://cleanflametrap.com/transferPump.htm
Topics: 7
Ben ik nou de enige die zich afvraagt waarom iemand loopt te sleutelen aan andermans auto "die te nieuw en onbekend" voor hem is? Schoenmaker blijf bij je leest zou ik zeggen.
Topics: 39
Als de schoenmaker bij z'n leest blijft, leert-ie nooit iets nieuws....
Dat kan, maar dan wel op eigen spul ipv van anderen lijkt me, je gaat toch ook niet naar de tandarts voor je knieklachten?
Topics: 47
BartWillem schreef:Ben ik nou de enige die zich afvraagt waarom iemand loopt te sleutelen aan andermans auto "die te nieuw en onbekend" voor hem is? Schoenmaker blijf bij je leest zou ik zeggen.
Op een forum voor en door hobbyisten is het vrij normaal dat iemand aan andermans auto sleutelt .
Ik denk dat jij de eerste bent die zich afvraagt van waarom.
Ik vraag me dan weer af waarom jij je dat afvraagt 😀
Volvo 145 B230 M47 lpg 1970
Topics: 17
Omdat Raymond monteur is bij Volvo Lotte?
Dat dus, het is een beetje raar dat iemand die tegen betaling aan een auto sleutelt maar er niet uit komt op een forum gaat vragen wat de oplossing is. Behalve dat het nogal onprofessioneel oogt is het natuurlijk ook verre van correct naar die klant toe.