16 May 2015, 22:39
Mensen,
Vraagje, mijn 245 '84 heeft airco origineel aanboord.
Lijkt mij leuk om dit weer te gebruiken.
Echter mijn 245 heeft dus 14 jaar stil gestaan.
Het gas zal er op z'n minst wel uit zijn.
R12 bestaat niet meer, maar 437A is een alternatief las ik.
Wat zou wijsheid zijn nu, afpersen en het beste er van hopen als ie elektrisch goed is? Dus koppeling checken en stellen.
Of zou die droger "op" zijn of kan dat niet?
O ringen bij voorbaat vervangen en dan meteen naar een nieuwer type gaan?
Ik zag dat er een meganisme op een B23a moet zitten die het stationair toerental kan verhogen als de airco aanslaat. Iemand daar info over?
Op de k-jet.org link is dat niet meer te vinden.
Sent from my iPad using Tapatalk
Vraagje, mijn 245 '84 heeft airco origineel aanboord.
Lijkt mij leuk om dit weer te gebruiken.
Echter mijn 245 heeft dus 14 jaar stil gestaan.
Het gas zal er op z'n minst wel uit zijn.
R12 bestaat niet meer, maar 437A is een alternatief las ik.
Wat zou wijsheid zijn nu, afpersen en het beste er van hopen als ie elektrisch goed is? Dus koppeling checken en stellen.
Of zou die droger "op" zijn of kan dat niet?
O ringen bij voorbaat vervangen en dan meteen naar een nieuwer type gaan?
Ik zag dat er een meganisme op een B23a moet zitten die het stationair toerental kan verhogen als de airco aanslaat. Iemand daar info over?
Op de k-jet.org link is dat niet meer te vinden.
Sent from my iPad using Tapatalk
Groetjes Arjan
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km
Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km
Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km