9 May 2015, 15:20
Hallo hallo,
Vorige week ben ik bezig geweest om een setje verlagingsveren + koni sport te installeren wat ik een jaar geleden van marktplaats had geplukt. Wat mij al snel opviel was de dikte van de schokbreker in vergelijking met de originele. Eenmaal in de veerpoot geplaatst lag deze losser als de originele. Verder niet naar gekeken en de schokbrekermoer weer aangedraaid. Vervolgens een testrit mee gereden en het klapperde nogal. Wat blijkt, heel de schokbreker zit gewoon los er in, ook al is alles vast aangedraaid. Bij de andere kant vervolgens een soort van kapje die op het origineel zat overgezet en onderin de veerpoot gegooid, deze staat nu dus wel op de goede hoogte en klappert in ieder geval minder. Mis ik hier iets wat ik zou moeten doen, of iemand die hier ook koni sport heeft geinstalleerd?
Origineel en koni sport.
Voor verlaagd
Groeten,
Hugo
Vorige week ben ik bezig geweest om een setje verlagingsveren + koni sport te installeren wat ik een jaar geleden van marktplaats had geplukt. Wat mij al snel opviel was de dikte van de schokbreker in vergelijking met de originele. Eenmaal in de veerpoot geplaatst lag deze losser als de originele. Verder niet naar gekeken en de schokbrekermoer weer aangedraaid. Vervolgens een testrit mee gereden en het klapperde nogal. Wat blijkt, heel de schokbreker zit gewoon los er in, ook al is alles vast aangedraaid. Bij de andere kant vervolgens een soort van kapje die op het origineel zat overgezet en onderin de veerpoot gegooid, deze staat nu dus wel op de goede hoogte en klappert in ieder geval minder. Mis ik hier iets wat ik zou moeten doen, of iemand die hier ook koni sport heeft geinstalleerd?
Origineel en koni sport.
Voor verlaagd
Groeten,
Hugo
Blauwe 1984 245 B21ET Intercooler