300 km rijden met dit:
om vervolgens zo terug te keren:
mooi uitzicht
600 km later
in de garage geparkeerd
vorige eigenaar is met +/- 50 in de vangrail geknald...
interieur: smerig en wat kapot. wel elektrische ramen en elektrisch schuifdak...
Ik vraag me alleen af waarom het srs lampje blijft branden!?? :wink:
:-D :-D
sneak preview (motorkap gaat nog niet open)
niiice... M90!
motorkap open. B230FK motor met 232.000 km!
de accu was leeg, en zat klem tussen het vervrongen staal...
dus even met wat geschikt gereedschap aangapast
vervolgens even de gecrashte elektronica gecontroleerd en met een extra accu gestart. startte alsof ie gisteren voor het laatst gelopen had!
even de radiateur en intercooler vast zetten!
tadaa!
turbo: 20.000 km oud!
ff crossen! (rechts klikken en opslaan als. Is quicktime formaat.
winterbanden 3000 km oud!
The best:
232kkm B230FK, geen olieverbruik
nieuwe benzinepomp
nieuwe turbo (20.000 km geleden vervangen)
nieuwe remblokken/schijven voor (3000 km)
nieuwe winterbanden (3000 km )
koppeling ok (60.000 km)
goede infinity en blaupunkt speakers!
uitlaat ook goed
accu is na even opladen ook weer in staat om de motor te starten!
dat ding rijd echt goed! schakelt echt heerlijk die bak, turbo trekt goed bij lage toeren, stuurt lekker, alles doet het nog!
wat kapot is:
-airbags
-blikwerk voor
-gordelaanspanners
-spoiler voor
-lampen voor
-grille
-.........
-interieur is ook gedeeltelijk stuk
enige is dat we op de terugweg een spanband beschadigd hebben, daar zal de aanhangverhuurfirma (3x woordwaarde) niet blij mee zijn.
om vervolgens zo terug te keren:
mooi uitzicht
600 km later
in de garage geparkeerd
vorige eigenaar is met +/- 50 in de vangrail geknald...
interieur: smerig en wat kapot. wel elektrische ramen en elektrisch schuifdak...
Ik vraag me alleen af waarom het srs lampje blijft branden!?? :wink:
:-D :-D
sneak preview (motorkap gaat nog niet open)
niiice... M90!
motorkap open. B230FK motor met 232.000 km!
de accu was leeg, en zat klem tussen het vervrongen staal...
dus even met wat geschikt gereedschap aangapast
vervolgens even de gecrashte elektronica gecontroleerd en met een extra accu gestart. startte alsof ie gisteren voor het laatst gelopen had!
even de radiateur en intercooler vast zetten!
tadaa!
turbo: 20.000 km oud!
ff crossen! (rechts klikken en opslaan als. Is quicktime formaat.
winterbanden 3000 km oud!
The best:
232kkm B230FK, geen olieverbruik
nieuwe benzinepomp
nieuwe turbo (20.000 km geleden vervangen)
nieuwe remblokken/schijven voor (3000 km)
nieuwe winterbanden (3000 km )
koppeling ok (60.000 km)
goede infinity en blaupunkt speakers!
uitlaat ook goed
accu is na even opladen ook weer in staat om de motor te starten!
dat ding rijd echt goed! schakelt echt heerlijk die bak, turbo trekt goed bij lage toeren, stuurt lekker, alles doet het nog!
wat kapot is:
-airbags
-blikwerk voor
-gordelaanspanners
-spoiler voor
-lampen voor
-grille
-.........
-interieur is ook gedeeltelijk stuk
enige is dat we op de terugweg een spanband beschadigd hebben, daar zal de aanhangverhuurfirma (3x woordwaarde) niet blij mee zijn.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni