...lagen al weer even op de plank, dus nu maar eens om de gootjes heen gevouwen...
...ik denk dat de gootjes van een 2serie onderaan anders zijn, recht en korter, met wat aandringen, lees de strip halverwege monteren en met een blokje hout en hamertje tegen het montage flappie naar onderen tikken, tegelijker tijd de onderzijde met je vuist in het bochtje "slaan".. je ziet het hoekje net zitten, kan niet anders omdat je boven in de knoei komt.. och..
...zelftapper en rvs ring om vast te zetten, andere gat heb ik nog geen dop voor, is van de tectylslang..
...boven zit ie dus net als de groep-A 242, alleen die heeft daar een fraai stopje voor en een popnagel door en door, want erg vast zit ie zo niet...
...logisch, de rest van de strips (liggen op de plank..) houden hem normaal weer verder vast, maar die komen er niet op omdat ik dit zie als een "competitie accesoire" en niet als sier..
..ok, niet heel erg vast en ook geen rubber stopje (zou zomaar een heel duur geproduceert volvo doppie kunnen zijn geweest..) Ik denk al even aan aftepen en vullen met butyleenkit, als ie droog is tape er af en heb je in principe een afwerking in "rubber"..
..van te voren de onderzijde van gootjes iets geschuurd, er zaten wat pitjes door de lak, afgeplakt en zwarte Hammerrite er op, zo ist weer beschermd..