5 May 2010, 21:45
Met keerringen vervangen ben je er denk ik nog niet helemaal...
De kans dat intern door roestvorming de keerringen zijn gaan lekken is er ook...
In dat geval moeten die delen gepolijst worden, mits de roestvorming niet te veel is.
Mijn stuurhuis had intern wat roest omdat ie te lang stil heeft gestaan...
De kans dat intern door roestvorming de keerringen zijn gaan lekken is er ook...
In dat geval moeten die delen gepolijst worden, mits de roestvorming niet te veel is.
Mijn stuurhuis had intern wat roest omdat ie te lang stil heeft gestaan...
rijschooljeroen schreef:Het is een bekrachtigend stuurhuis.
Ja, dat weet je nooit zeker als het stuurhuis niet nieuw is. Mijn oude was lek. en anders dan moet ik van de nieuwe de keerringen uithalen en in de oude zetten. Alleen is dit een toch wel heel raar probleem dat ik me bijna niet voor kan stellen dat het in het stuurhuis ligt. Ik heb het overgenomen van iemand die zegt het getest te hebben. Want als dit in het stuurhuis ligt ga ik zeker verhaal halen. stel dat dit onder het rijden gebeurd dan gaat het gigantisch mis. Maar niemand dit nog meegemaakt?
Groeten, Jeroen