Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
ze vallen niet tegen, als ze zo blijven tenminste... komen van Herr Conrad, het andere dingetje is een automatische steekzekering, hangt als overbrugging tussen massa en accu voor het klokje, de standaard versie brandde steeds door... waarschijnlijk omdat de overgangsweerstand bij het starten net iets te hoog is voor de koppeling in de massa-pool (die steek ik nl in m'n zak) en dan zoekt ie de weg van de minste weerstand, deze druk je zo weer in. Bij 25euri of meer geen verzendkosten zoals hierboven vermeld stond,voordat de BUG het opvrat...
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
oh nee hè, nu heb ik de BUG... :-\
Berichten: 1.439
Topics: 22
Lid sinds: Oct 2006
Hij heeft je hele ham al opgevreten. :o :o
Maar ik vindt hem leuk. :-*
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
..net gehaald bij de dealer, klaar d'r mee.. >

ik dwaal weer af..
Berichten: 3.258
Topics: 176
Lid sinds: Nov 2005
.
Helpt die hier ook tegen? (ook een bug.....

)
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
neen helaas, daar heb je een liter azijn voor nodig (laat de buuf het maar niet horen..)
Berichten: 726
Topics: 9
Lid sinds: Jul 2009
Dat was ik al toen ik de eerste keer naar de plaatselijke officiele Volvo dealer ging. Ik kom er aan rijden in mijn oude 740 parkeer hem en loop richting werkplaats, zegt d'r later een van die monteurs: "Goh, ik wist niet dat dat een Volvo was" :o :
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
ZwerverRoodbaard schreef:Dat was ik al toen ik de eerste keer naar de plaatselijke officiele Volvo dealer ging. Ik kom er aan rijden in mijn oude 740 parkeer hem en loop richting werkplaats, zegt d'r later een van die monteurs: "Goh, ik wist niet dat dat een Volvo was" :o :
klaar met de dealert bedoel je..? dan snap ik um, ik bedoelde klaar met de BUG

..
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
Zojuist gesproken met de lokale VDO dealer, ik heb deze gegevens doorgenomen...
...dit tankelement is volledig instelbaar en werkzaam binnen het gebied van de Ralleymeter. Is "maar" 50 euri dus meteen maar besteld, dinsdag of zo binnen. Moet alleen wel aan de bodemplaat van de huidige gemaakt worden maar lijkt me geen probleem, nu weten we tenminste hoe en waarmee die dingen weer tot leven kunnen worden geroepen (en eindelijk is het voorraadje onder de kofferbak weer inzichtelijk...) Mogelijk kan het mechaniek in het originele huisje worden overgeplaatst..
Berichten: 726
Topics: 9
Lid sinds: Jul 2009
Jambon schreef:ZwerverRoodbaard schreef:Dat was ik al toen ik de eerste keer naar de plaatselijke officiele Volvo dealer ging. Ik kom er aan rijden in mijn oude 740 parkeer hem en loop richting werkplaats, zegt d'r later een van die monteurs: "Goh, ik wist niet dat dat een Volvo was" :o :
klaar met de dealert bedoel je..? dan snap ik um, ik bedoelde klaar met de BUG
..
Aaahh op die manier een Volvo vliegenmepper :-X
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412