Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Een 260 meer of minder? liever één meer!
volvo200liefhebber schreef:Nog even een tip @jos245: de waterpomp is een bekende achilleshiel,het wordt aanbevolen vanuit Volvo om deze pomp preventief te vervangen,wachten tot deze problemen geeft is vaak te laat en kan leiden tot heetlopen plus aanverwante ellende.
Vaak wordt gesteld om de waterpomp iedere 100dkm te vervangen ook al is de pomp nog goed.

Bedankt voor de tip.
Antwoord
Snelle update:

Inmiddels zijn wij 1500 probleemloze kilometers verder waarbij de 264 zich als fijne snelwegcruiser heeft geopenbaard.
Het verbruik heb ik nu ook beter in beeld en kom gemiddeld uit op een verbruik van 1 op 7,5 en dat is net zoveel als mijn 1998 940 LPT op gas dus zeker niet verkeerd alhoewel mijn vroegere 244 met B21A en Overdrive makkelijk 1 op 9 á 10 haalde op gas,luxe kent toch een prijs ;D

Het klinkt eentonig maar een 260 is toch een veel fijnere rijdersauto als een vroege 240,de laatste Polars buiten beschouwing gelaten.
Inmiddels een erg leuk setje velgen op de kop getikt die er binnenkort onder gaan(nee het zijn geen Virgo´s(zo gewoontjes...)) binnenkort foto´s 8)
Antwoord
Ik ben natuurlijk het gelukkigste meisje van de wereld! als vriendin van volvo200 liefhebber mocht ik in de 264 rijden Big Grin Joepie!!!
En wat rijd hij geweldig!! Echt een wereld auto, En moest ook best wel een traantje pinken toen het baasje zei van de winter dat hij op stal moest. :'( Het was ook wel een zielig gezicht toen hij helemaal onder het sneeuw stond, maar hij bleef me trouw overal naartoe brengen hoe koud het ook was! Hij heeft ook met deze foto in de lokale krant gestaan waar ik helaas nog geen excamplaar van heb. Maar hij moest nu toch echt naar binnen. En was ook dus dolgelukkig dat het weer nu weer stukken beter is en vroeg ook voorzichtig van: mag hij weer rijden? We hadden eerst wat start problemen en dachten hoe kan dat nou?..... ??? maar we hadden het al snel gevonden! De aansluiting van de lpg relais zaten los, ja dan wordt het moeilijk he Wink. Maargoed starten maarweer.......... JAAAA hij doet het weer, Waarna hij tegen me zei dan wil ik er wel de eerste rit mee maken! Natuurlijk schat ik kan er traks weer dag en nacht in rijden (boodschappen doen enz......).
En daar gingen we hoor met zijn tween over de snelweg ik in de 940 (is ook een fijne auto trouwens) en hij in de 264.
Nou moet ik echt wel toe geven wat een geweldig gezicht het is om zo'n 264 over de snelweg te zien rijden, met een man erin die er super trots op is Big Grin Big Grin. En ik mag van geluk spreken dat ik zo'n geweldige man heb getroffen, en dat hij zijn auto's wil delen met mij!
Gelukkig hebben we dezelfde passie en dat is de volvo 200 seriem, want die passie had ik al voordat ik hem leerde kennen, en de volvo's heeft ons bij elkaar gebracht! ;D
Antwoord
Leuk, maar zijn die gemini wielen te koop? Smile
Antwoord
De Gemini's zijn idd nog zeldzamer dan een leuk setje Polarissen Smile

Blijven mooie auto's de 260's.

EDIT Tongue
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
Antwoord
ZwerverRoodbaard schreef:De Gemini's zijn idd nog zeldzamer dan een leuk setje Polarissen Smile

Dat had je dan weer niet moeten zeggen haha ;D
Antwoord
PB240 schreef:
ZwerverRoodbaard schreef:De Gemini's zijn idd nog zeldzamer dan een leuk setje Polarissen Smile

Dat had je dan weer niet moeten zeggen haha ;D
Misschien zeldzamer, maar minder gehyped.
Antwoord

EDIT Tongue

Haha Big Grin

Dirk wat is gehyped? ;D
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ik en mijn Volvo is niet meer... a.huis 6 5.065 13 September 2014, 20:55
Laatste bericht: Texel32
  Alweer een 240... (nu met meer turbo) Jw240 148 97.905 3 December 2013, 00:27
Laatste bericht: Jw240
  FF geen Volvo meer MichielMaas 7 3.859 5 August 2010, 15:52
Laatste bericht: MichielMaas
  245 Turbo uut Frankrijk (nu met MEER foto's) hugo 78 32.358 16 February 2009, 14:48
Laatste bericht: Harm
  Bossie's 740 GLE 16v, stage 0, E85 en meer.... Bossie 19 11.058 20 June 2008, 14:37
Laatste bericht: Bossie
  De man met de starterstatus (inmiddels geen status meer...) geestschrijver 10 9.726 29 October 2005, 18:27
Laatste bericht: Peter Timmer

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: