15 January 2010, 17:28
Nou ja een nieuwe.
... Inmiddels 61 jaar, wat gaat het snel.....hopenlijk nog even genieten...
Mijn naam is Dick, ik woon in Zaanstad net boven Amsterdam.
In mijn autocarriere heb ik zo'n 15 jaar Volvo gereden.
Toen in nog niet zoveel centjes had heb ik een 142 de luxe aangeschaft met zware voorschade.
Een riante klus, op te trekbank, nieuwe binnenschilden, enz... Gelukkig bij de Rdw in 1x goedgekeurd ondanks een hele kritische
keurmeester. Na een paar jaartjes deze kar ingeruild bij de dealer in Purmerend voor een witte 242DL met B20 motor.
Deze kar was een jaar oud en het voelde als een vorst op de troon. Dat hoef je een Volvo fan verder niet uit te leggen...
Als klap op de vuurpijl daarna een goudkleurige 244 GLE met de bekende overdrive, het knopje op de pook.
Het kenteken is/was DK-52-XT, wie weet rijdt hij nog of is hij ergens te vinden binnen deze community.
"Helaas" op dit moment geen Volvo, maar wel aardig ander speelgoed in de garage.
Maar wat niet is kan nog komen, ik ben o.a. fan van een 142 de luxe.
Ik vind dit een super forum met het leuke verslagen van de leden,
erg interessant en leerzaam zelf voor een oude(re) knar.
groetjes en succes met de hobby
D
... Inmiddels 61 jaar, wat gaat het snel.....hopenlijk nog even genieten...Mijn naam is Dick, ik woon in Zaanstad net boven Amsterdam.
In mijn autocarriere heb ik zo'n 15 jaar Volvo gereden.
Toen in nog niet zoveel centjes had heb ik een 142 de luxe aangeschaft met zware voorschade.

Een riante klus, op te trekbank, nieuwe binnenschilden, enz... Gelukkig bij de Rdw in 1x goedgekeurd ondanks een hele kritische
keurmeester. Na een paar jaartjes deze kar ingeruild bij de dealer in Purmerend voor een witte 242DL met B20 motor.
Deze kar was een jaar oud en het voelde als een vorst op de troon. Dat hoef je een Volvo fan verder niet uit te leggen...
Als klap op de vuurpijl daarna een goudkleurige 244 GLE met de bekende overdrive, het knopje op de pook.
Het kenteken is/was DK-52-XT, wie weet rijdt hij nog of is hij ergens te vinden binnen deze community.
"Helaas" op dit moment geen Volvo, maar wel aardig ander speelgoed in de garage.
Maar wat niet is kan nog komen, ik ben o.a. fan van een 142 de luxe.
Ik vind dit een super forum met het leuke verslagen van de leden,
erg interessant en leerzaam zelf voor een oude(re) knar.

groetjes en succes met de hobby
D