Berichten: 1.120
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
Zie toevallig zojuist op marktplaats de volgende 142
http://link.marktplaats.nl/303631373
Wel een gaaf ding, als het tenminste redelijk ingebouwd is.. Kwestie van hier en daar beetje poetsen
Groeten Boele
(Heb overigens geen aandelen)
Groeten, Boele
Berichten: 9.907
Topics: 84
Lid sinds: Apr 2006
Ha, volgens mij zie ik daar een creatieve oplossing om een 740 blok met stroomverdeler achterop in een 140 te zetten.
Zeker gaaf om zoveel pk op die smalle bandjes te zetten.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 6.729
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Marc1970 schreef:Ha, volgens mij zie ik daar een creatieve oplossing om een 740 blok met stroomverdeler achterop in een 140 te zetten.
Een gat in het schutbord gemaakt? (kan het niet zogoed zien) En vervolgens een plaat op maat gemaakt en erop gebout?
Trouwens, hij schrijft dat hij de M40 nog heeft; dan zou het blok toch rechtop moeten staan?
Berichten: 1.120
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
DopdeDouwer schreef:Marc1970 schreef:Ha, volgens mij zie ik daar een creatieve oplossing om een 740 blok met stroomverdeler achterop in een 140 te zetten.
Een gat in het schutbord gemaakt? (kan het niet zogoed zien) En vervolgens een plaat op maat gemaakt en erop gebout?
Trouwens, hij schrijft dat hij de M40 nog heeft; dan zou het blok toch rechtop moeten staan?
Het kan toch ook dat ze het koppelingshuis omgelast hebben?
Groeten, Boele
Berichten: 6.729
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Hahah ja dat zou kunnen, maar gezien de rest van de auto geheel tegen de verwachting in.
Dan had hij beter gelijk de M46 kunnen nemen.
Nu ik goed kijk (oliedop) lijkt de motor toch wel meer rechtop te staan dan in de 740.
Berichten: 9.907
Topics: 84
Lid sinds: Apr 2006
Het blok staat zo goed als recht op volgens mij, te zien aan de scheve olievuldop.
Je bent wel lekker snel klaar met opschakelen, 2 en 3 kan je vergeten.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
ja blok lijkt recht op te staan. jammer van het schutbord, is zo makkelijk om de verdeler op het blok te zetten... zal wel veel herrie geven als je die opening niet perfect afdicht. Maarja, dat is altijd weer ongedaan te maken van die verdeler, geen ramp.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 1.439
Topics: 22
Lid sinds: Oct 2006
Als je problemen met de LPG afstelling hebt, los je die toch op na al die andere moeite ??? ???
En als je er recent 4500 ingestopt hebt, wil je er wel erg graag van af als je dit vraagt. :

:

En met een schuurpapiertje, moet het toch snel mogelijk zijn om de Ratlook te completeren ??? ???
Volgens mij weer een gevalletje, te mooi om waar te zijn. :'( :'(
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Berichten: 726
Topics: 9
Lid sinds: Jul 2009
Het ziet er allemaal wel degelijk uit en idd het blok staat gewoon rechtop, maar net zoals Flirt al zegt als je er recentelijk zoveel geld in hebt gestopt waarom doe je hem dan nu alweer weg?
Erg Rat vind ik het er ook nog niet uitzien een echte rat is namelijk niet rood.
PS: We zien de echte marktplaats biedingen alweer staan :
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
Berichten: 1.120
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
ZwerverRoodbaard schreef:Het ziet er allemaal wel degelijk uit en idd het blok staat gewoon rechtop, maar net zoals Flirt al zegt als je er recentelijk zoveel geld in hebt gestopt waarom doe je hem dan nu alweer weg?
Erg Rat vind ik het er ook nog niet uitzien een echte rat is namelijk niet rood.
PS: We zien de echte marktplaats biedingen alweer staan :
Zeer waarschijnlijk heeft de desbetreffende verkoper de 142 niet zelf omgebouwd. anders lost hij het LPG probleempje ook wel even op..
Zal wel meer aan de hand zijn, vandaar de (lage?) verkoopprijs.
Groeten, Boele