Ik ben natuurlijk het gelukkigste meisje van de wereld! als vriendin van volvo200 liefhebber mocht ik in de 264 rijden

Joepie!!!
En wat rijd hij geweldig!! Echt een wereld auto, En moest ook best wel een traantje pinken toen het baasje zei van de winter dat hij op stal moest. :'( Het was ook wel een zielig gezicht toen hij helemaal onder het sneeuw stond, maar hij bleef me trouw overal naartoe brengen hoe koud het ook was! Hij heeft ook met deze foto in de lokale krant gestaan waar ik helaas nog geen excamplaar van heb. Maar hij moest nu toch echt naar binnen. En was ook dus dolgelukkig dat het weer nu weer stukken beter is en vroeg ook voorzichtig van: mag hij weer rijden? We hadden eerst wat start problemen en dachten hoe kan dat nou?..... ??? maar we hadden het al snel gevonden! De aansluiting van de lpg relais zaten los, ja dan wordt het moeilijk he

. Maargoed starten maarweer.......... JAAAA hij doet het weer, Waarna hij tegen me zei dan wil ik er wel de eerste rit mee maken! Natuurlijk schat ik kan er traks weer dag en nacht in rijden (boodschappen doen enz......).
En daar gingen we hoor met zijn tween over de snelweg ik in de 940 (is ook een fijne auto trouwens) en hij in de 264.
Nou moet ik echt wel toe geven wat een geweldig gezicht het is om zo'n 264 over de snelweg te zien rijden, met een man erin die er super trots op is

. En ik mag van geluk spreken dat ik zo'n geweldige man heb getroffen, en dat hij zijn auto's wil delen met mij!
Gelukkig hebben we dezelfde passie en dat is de volvo 200 seriem, want die passie had ik al voordat ik hem leerde kennen, en de volvo's heeft ons bij elkaar gebracht! ;D