21 April 2009, 19:39
Tja zal me even voorstellen ik ben Ramon Sanders heb 5 dochters en een mooie vrouw,werk genoeg zou je zeggen maar inzo'n meiden huis ben je blij als je af en toe iets mannelijks mag doen zal ik maar zeggen.
Ik heb een autobedrijf dat gespecialiseerd is in Volvo ,alle type's dus niet alleen de echte met de aandrijving daar waar die hoort,achter!Maar ja alleen daar kun je niet meer van leven dus de moderne moeten er wel bij he.maar mijn liefde licht toch echt bij de 2/7 en 9serie
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik er meerdere bezit,dit is mijn lijstje:een 244 turbo van '83 met 220 pk,een 245 verlengd van '79 dat is de bedrijfsauto,een 760 turbo estate van '85,deze komt uit Engeland en heeft nog ton gelopen en ongeveer een 200 pk(nooit officieel in Nederland geleverd als estate) en een v70 2.4t awd met rica chip en op lpg van 2002.Vind hetzelf een leuk lijstje,niet dan.
omdat ik ook rallyrij heb ik ze wel aangepast om er dingen mee te doen niet iedere Volvo rijder wil doen zal ik maar zeggen,de 244 is verlaagd,koni geel rondom,17 inch polaris,simons sportpijp,intercooler en een sperdiff.Een fantastische auto om mee te rijden zeker omdat hij een leuk een vermogen heeft en alleen maar dwars wil en ik ook!Hij is ook voorzien van een dumpvalve en daar zijn mijn dochters gek van.Zoals boven beschreven is hij van 83 en dus heeft de tand des tijds ook hem te pakken,niet dat de body nou slecht is maar een paar puntjes heeft ie wel,ik heb de auto 8 jaar in bezit en er nog geen body werk aan gedaan maar daar beginnen we dus nu mee.
De 760 heb ik pas 2 maanden,hij heeft net een kenteken en de automaat heb ik gewisseld met een handbak,een sper diff gemonteerd een dumpvalve en een boostcontroll en ik moet zeggen hij rijdt heerlijk ookdeze is verlaagd en 17 inch polaris,heb geluk dat ik 2 setjes heb.
de 245 heb ik in Berlijn gekocht en heb ik nu 3 jaar,hij is volvo blauw gespoten en heeft er reclame van het bedrijf op staan,hier heb ikalleen lpg,stuurbekrachtiging en een 4 met overdrive versnellingsbak ingebouwd,fijne auto als bedrijfsauto loopt rustig en geeft je het gevoel niet vandaag dan morgen zeker!
Tja en dan de vreemde eend,de v70,een heerlijke reiswagen zeker als 7 persoons.Hij is gechipped en heeft 240 pk bij 350 nm.Zeker fijn met awd.Hij loopt super op lpg en daar ik lpg technicus ben en het mag inbouwen van de rdw scheelt dat een hoop geld.Deze is ook verlaagd met een set van heico en mijn vrouw vindt het een heerlijke auto maar goed ook zij rijdt met deze.
Nou nu weten jullie wat voor freak ik ben en mochten er technische vragen zijn bel of mail me gerust get moet wel heel raar zijn als ik een storing niet kanb lokaliseren en maken,
O ja ben bezig om een 242 turbo voor de rallysport op te bouwen want na 2 jaar origenal cup word het tijd voor wat meer vermogen want als je mijn rally auto verleden bekijkt begrijp je wel waarom,ben begonnen met Alfa Romeo 3.0 v6 met 220 pk,daarna een Ford Sierra cosworth 4x4 met 300 pk en toen dus de 740,niet echt een voorruitgang zal ik maar zeggen maar je de financien lieten het even niet toe en het is een dure sport.
Ik heb een autobedrijf dat gespecialiseerd is in Volvo ,alle type's dus niet alleen de echte met de aandrijving daar waar die hoort,achter!Maar ja alleen daar kun je niet meer van leven dus de moderne moeten er wel bij he.maar mijn liefde licht toch echt bij de 2/7 en 9serie
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik er meerdere bezit,dit is mijn lijstje:een 244 turbo van '83 met 220 pk,een 245 verlengd van '79 dat is de bedrijfsauto,een 760 turbo estate van '85,deze komt uit Engeland en heeft nog ton gelopen en ongeveer een 200 pk(nooit officieel in Nederland geleverd als estate) en een v70 2.4t awd met rica chip en op lpg van 2002.Vind hetzelf een leuk lijstje,niet dan.
omdat ik ook rallyrij heb ik ze wel aangepast om er dingen mee te doen niet iedere Volvo rijder wil doen zal ik maar zeggen,de 244 is verlaagd,koni geel rondom,17 inch polaris,simons sportpijp,intercooler en een sperdiff.Een fantastische auto om mee te rijden zeker omdat hij een leuk een vermogen heeft en alleen maar dwars wil en ik ook!Hij is ook voorzien van een dumpvalve en daar zijn mijn dochters gek van.Zoals boven beschreven is hij van 83 en dus heeft de tand des tijds ook hem te pakken,niet dat de body nou slecht is maar een paar puntjes heeft ie wel,ik heb de auto 8 jaar in bezit en er nog geen body werk aan gedaan maar daar beginnen we dus nu mee.
De 760 heb ik pas 2 maanden,hij heeft net een kenteken en de automaat heb ik gewisseld met een handbak,een sper diff gemonteerd een dumpvalve en een boostcontroll en ik moet zeggen hij rijdt heerlijk ookdeze is verlaagd en 17 inch polaris,heb geluk dat ik 2 setjes heb.
de 245 heb ik in Berlijn gekocht en heb ik nu 3 jaar,hij is volvo blauw gespoten en heeft er reclame van het bedrijf op staan,hier heb ikalleen lpg,stuurbekrachtiging en een 4 met overdrive versnellingsbak ingebouwd,fijne auto als bedrijfsauto loopt rustig en geeft je het gevoel niet vandaag dan morgen zeker!
Tja en dan de vreemde eend,de v70,een heerlijke reiswagen zeker als 7 persoons.Hij is gechipped en heeft 240 pk bij 350 nm.Zeker fijn met awd.Hij loopt super op lpg en daar ik lpg technicus ben en het mag inbouwen van de rdw scheelt dat een hoop geld.Deze is ook verlaagd met een set van heico en mijn vrouw vindt het een heerlijke auto maar goed ook zij rijdt met deze.
Nou nu weten jullie wat voor freak ik ben en mochten er technische vragen zijn bel of mail me gerust get moet wel heel raar zijn als ik een storing niet kanb lokaliseren en maken,
O ja ben bezig om een 242 turbo voor de rallysport op te bouwen want na 2 jaar origenal cup word het tijd voor wat meer vermogen want als je mijn rally auto verleden bekijkt begrijp je wel waarom,ben begonnen met Alfa Romeo 3.0 v6 met 220 pk,daarna een Ford Sierra cosworth 4x4 met 300 pk en toen dus de 740,niet echt een voorruitgang zal ik maar zeggen maar je de financien lieten het even niet toe en het is een dure sport.