15 January 2008, 19:53
klopt !
De nieuwe aanwinst van JoostV6
|
15 January 2008, 19:53
klopt !
2 March 2009, 23:13
Even een update
ben al wat verder met de restauratie, en heb vanaf nu ook weer wat meer tijd om er mee verder te gaan, alvast wat foto's ![]() samen met mijn oude 960 voor de schuur slopen ![]() huidige auto voor de schuur ![]() slechte plek in body ![]() andere hobby auto ![]() ga dit weekend weer verder, dan komen ook de verhalen erachter
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
2 March 2009, 23:20
Is dit de auto die je al had of die auto uit Goor?
2 March 2009, 23:24
@joostV6, heb je nog plaatwerk over van die blauwe 244 ??? ???
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83 V70 t-5 ' 99
2 March 2009, 23:29
Is idd de auto uit goor, en pp wat zoek je heb nog wel verschillende plaat delen liggen van 200serie in diverse kleuren
2 March 2009, 23:37
Leuk dat je 'm helemaal aan het opknappen bent. Heb je nog contact met de vorige eigenaar of heb je dat rustig afgebouwd
![]()
3 March 2009, 01:02
Mijn 245 heeft precies het zelfde onderaan de B stijl aan de linkerkant zoals op jou foto, echter kijk ik nog niet naar binnen de dorpel in. Hoe denk je dat op te gaan lossen? :
![]() "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
3 March 2009, 10:45
Gewoon een nieuwe dorpel inlassen, stijl zelf is nog in orde.
Ik ben nu eerst nog even bezig met een kantelbok om de body in op te hangen, daarna ga ik weer verder met de auto. de kantelbok: ![]() Deze bok kan in hoogte verstelt worden dmv een lier en kan ook nog eens 360 graden draaien zodat ik straks overal goed bij kan. Ik bevestig de dwarsbalk m.b.v. een paar steunen op de plek van de bumpersteunen ![]() even pas maken op de auto ![]()
3 March 2009, 11:03
Voor dat gaatje onderin bij de B stijl zou ik geen hele dorpel los gaan zagen. Beter de onderste 5 cm vd stijl afzagen en een plaatje erin lassen.
Wat ik tot nu toe gezien heb van Volvo dorpels is dat ze plaatselijk in peperkoek veranderd kunnen zijn maar 10 cm verderop onaangetast.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
3 March 2009, 11:14
bedankt voor je reactie, daarom heb ik ook eerst wat foto''s geplaatst.
Als de bok klaar is dan kan de body met de aanhanger naar de straalcabine, en dan kunnen we precies zien waar de auto rot is.
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|