Topics: 42
KYB is toch een afkorting voor: Know's not Your Bilstein!!!! :-* :-*
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Topics: 176
Citaat:Heb geen verstelbare panhard stang gemonteerd. Waarvoor is dat nodig?
Citaat:Often, 240s with lowered suspension have a problem with the left rear tyre fouling on the inside of the wheel arch at various stages of wheel travel - reversing out of driveways, long sweeping corners, etc
The reason for this is that when lowered springs are installed, the fixed-length standard panhard bar pulls the body across to the left.
Adjusting the length of the panhard bar compensates for this.
Te lezen op:
DVS Performance PartsInclusief mooie plaatjes van verstelbare panhard stangen (Halverwege de pagina)
Topics: 20
Nou, ze zijn binnen, ik kan ze net na kerst langs de lijn A15 Arnhem Rotterdam droppen als men interesse en geld heeft... :

8) ;D of op de bus gooien...
Het zijn ze dus inderdaad, de 8641.1245 sport blijft toch altijd weer spannend als je ze nieuw voor de helft krijgt(met rekening dus niet van de vrachtwagen gevallen)... ââ¬328 op ebay.de
ik heb de gebruiks/montage aanwijzing ook gescand maar is alleen in 1,5 Mb leesbaar...
Ik ga mijn sportveren maar eens uit het vet halen.
[img][/img]
Topics: 18
abbabak schreef:Nou, ze zijn binnen, ik kan ze net na kerst langs de lijn A15 Arnhem Rotterdam droppen als men interesse en geld heeft... :
8) ;D of op de bus gooien...
Het zijn ze dus inderdaad, de 8641.1245 sport blijft toch altijd weer spannend als je ze nieuw voor de helft krijgt(met rekening dus niet van de vrachtwagen gevallen)... ââ¬328 op ebay.de
ik heb de gebruiks/montage aanwijzing ook gescand maar is alleen in 1,5 Mb leesbaar...
Ik ga mijn sportveren maar eens uit het vet halen.
Hoeveel kost verzenden ongeveer? Ik heb interesse en geld haha 8)
En waarom heb je eigenlijk 3 sets gekocht?
Ik heb ze alle 3 gekocht omdat de Franse Autoparts boer bang was dat hij erop zou blijven zitten. Ik verdien er ook wat aan voor de moeite en weet zeker dat ik deze setjes wel kwijt kan voor deze prijs. Verzendkosten zijn E7 dacht ik als de dozen binnen de maat vallen.
Betalen via Paypal, dan ben je beschermd. Maar ik zou ze het liefst bij iemand afgeven dan weet je zeker dat je het juiste hebt en ik dat je de boel ontvangen hebt...stuur verder maar mail...
[img][/img]
Topics: 43
abbabak schreef:...IPD buisjes tegen het flexen op het schutbord
Zijn die IPD buisjes echt nodig? Ik heb inmiddels ook verlagingsveren (40mm) gekocht + nieuwe stuurkogels. Wil ook nog gele koni's aan de voorzijde monteren. Achter heb ik net nieuwe verzwaarde veren + schokbrekers van Sachs gemonteerd. Dit i.v.m. de LPG-tank achterin. Om de ruimte tussen de wielen en wielkasten aan de voorzijde en achterzijde gelijk te krijgen, heb ik ervoor gekozen om de auto aan de voorzijde te verlagen. Ik hoop dat de combinatie, verlagen/verhogen en koni/sachs goed samengaat.
@Abbabak, had jij nog een setje gele koni's voor de voorzijde liggen? Kan ik die IPD buisjes of een gelijkwaardig product ook in NL kopen?
Volvo 740 tic '84.
Harry schreef:abbabak schreef:...IPD buisjes tegen het flexen op het schutbord
Zijn die IPD buisjes echt nodig?
@Abbabak, had jij nog een setje gele koni's voor de voorzijde liggen? Kan ik die IPD buisjes of een gelijkwaardig product ook in NL kopen?
Buisjes ondersteunen iets en zijn makkelijk na te maken. Gaten/moeren zitten er al.
Mijn 2 setjes zijn weg maar ik kreeg bericht dat ik nog een set met deze korting kan kopen, dat is dan echt de laatste. Begin januari weet ik meer.
[img][/img]