12 November 2008, 13:54
Ik zit nog midden in een andere motorombouw, maar ik ben wel erg benieuwd...
Mijn daily(Volvo 360 GLS op LPG), is voorzien van een B19A. Het loopt lekker soepel, en hÃÂÃÂl fijn. Maar toch ben ik wel benieuwd wat de tuningsmogelijkheden zijn, nadat ik laatst niet voorbij een Clio 1.2 kwam :+ Het beestje heeft standaard 95PK, en ik zou graag eens wat meer vermogen zien.
2 voorwaarden heb ik wel:
1. Het moet een daily blijven: Degelijk! Geen megasquirt en dat soort ongein dus(dat kan ook degelijk, I know. Maar toch...).
2. Het moet goed op LPG lopen
Wat zien jullie als mogeljikheden?
Even een disclaimer: Voorlopig zal ik er niet aan beginnen. Ik heb hem dagelijks nodig, en ben druk met andere auto's...'t Is nog in de "fantasie-fase".
Mijn daily(Volvo 360 GLS op LPG), is voorzien van een B19A. Het loopt lekker soepel, en hÃÂÃÂl fijn. Maar toch ben ik wel benieuwd wat de tuningsmogelijkheden zijn, nadat ik laatst niet voorbij een Clio 1.2 kwam :+ Het beestje heeft standaard 95PK, en ik zou graag eens wat meer vermogen zien.
2 voorwaarden heb ik wel:
1. Het moet een daily blijven: Degelijk! Geen megasquirt en dat soort ongein dus(dat kan ook degelijk, I know. Maar toch...).
2. Het moet goed op LPG lopen
Wat zien jullie als mogeljikheden?
Even een disclaimer: Voorlopig zal ik er niet aan beginnen. Ik heb hem dagelijks nodig, en ben druk met andere auto's...'t Is nog in de "fantasie-fase".