Topics: 1
Hmmm,... beetje mosterd na de maaltijd, maar toch. Ik heb Girling en mijn klauwen zien er idd. anders uit. Even geen fotootje hier, maar kan ik nog wel posten indien gewenst.
Let wel op! Je kunt zelfs voor Ate hebben en achter Girling of andersom! Ik dacht dat Girling vooral bij de eerste series zat, maar dit hoeft NIET het geval te zijn. Het is door elkaar gemonteerd lijkt het (of vooral aangepast door de jaren heen bij onderhoud). Bedenk wel dat er in bijna 40 jaar veel aangepast en vervangen kan zijn.
Groeten! 8)
Topics: 107
Slee144 schreef:Hmmm,... beetje mosterd na de maaltijd, maar toch. Ik heb Girling en mijn klauwen zien er idd. anders uit. Even geen fotootje hier, maar kan ik nog wel posten indien gewenst.
Let wel op! Je kunt zelfs voor Ate hebben en achter Girling of andersom! Ik dacht dat Girling vooral bij de eerste series zat, maar dit hoeft NIET het geval te zijn. Het is door elkaar gemonteerd lijkt het (of vooral aangepast door de jaren heen bij onderhoud). Bedenk wel dat er in bijna 40 jaar veel aangepast en vervangen kan zijn.
Groeten! 8)
Klopt,
Girling voor en Ate achter heb ik al meermaals gezien.
Trouwens, onlangs kocht ik originele Girling remblokken voor de voorzijde en op de buitenzijde van de doos stond.... ATE. Wie kan het nog volgen?
Topics: 42
sterker nog: je hebt ATe/Girling met en zonder schuine zijkanten, tegen het inslijten/aanlopen, snap het helemaal niet meer, remschijven zin wel/niet geventileerd, maar er zijn drie versies van remblokken/pennen/clips, en daar vervolgens ook weer twee verschilklende versies van :

:

:

shoot me :'(
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Topics: 22
Je speelt duidelijk geen piano. ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Topics: 42
nou, om eerlijk te zijn, ambivalent als ik ben, wel dus. :-* :-*
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Topics: 1
Voor de 240-serie kan dit kloppen, de 140-serie heeft voor zover ik weet slechts twee types origineel. Dus geen geventileerde schijven en twee setjes blokken met bijbehorende bevestigingspennen. De Girlingblokken zijn goed te onderscheiden van de ATE blokken trouwens. Op de achterkant staan bij Girling 6 "rondjes". Ik heb er ergens een fotootje van, maar nu niet bij de hand...