Berichten: 2.761
Topics: 38
Lid sinds: Mar 2005
Ik vind de optie "drukregelaar verkeerd om gemonteerd" van Dop de Douwer nog het meest voor de hand liggen.
wat je zelf al zegt, als je geen retourbrandstof hebt, moet de auto iig inspuiten.
Met feit is dat hij druk opbouwt en niet kwijt kan, dus er zit ergens tussen de pomp en de injectoren een verstopping
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Berichten: 281
Topics: 55
Lid sinds: Jun 2007
Hij doet 't!
De benzineleidingen zaten verkeerd om erop... :-\
Berichten: 2.761
Topics: 38
Lid sinds: Mar 2005
whahaha, leuk toch.
Dat het zo simpel kan zijn.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Berichten: 358
Topics: 17
Lid sinds: Sep 2006
Humor toch!!!!
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Berichten: 281
Topics: 55
Lid sinds: Jun 2007
Zolang het bij dat kleine "incident" blijft vind ik het prima
Berichten: 281
Topics: 55
Lid sinds: Jun 2007
Onderhand loopt ie al ;D ;D ! Gisteren even 'n testritje gemaakt, moet nu maar 'n paar dingen doen:
- Grill moet nog altijd goed vast
- Oliedruk lampje doet het niet, moet ik nog ff fixen
- Achteruit-rij verlichting doet het niet
- Verlichting van de pook moet nog
- Bumper erop
- Stuur even (laten) uitlijnen ivm met stuurbekrachtiging enz.
is toch juist goed dat oliedruklampje niet brand ;D
Berichten: 827
Topics: 20
Lid sinds: Apr 2005
Gefeiliciteerd, nu ik het hele verhaal gelezen heb denk ik dat je toch een B23E hebt die net als de mijne uit 84 komt.
Lust een slok meer maar een genot om in te rijden. Ook op lpg verbaas ik me vaak hoe vlot de auto wegtrekt en bergop wil ;D ;D ;D
Ik kan verkeerd zitten maar dacht dat de 200/230e/f modellen alleen met LHjetronic zin uitgevoerd.... ???
[img][/img]
Berichten: 281
Topics: 55
Lid sinds: Jun 2007
Neenee, B230E modellen zijn ook met K-Jet geleverd, maar voor 'n zeer korte periode