31 October 2005, 14:59
ik ga er nog eens goed op studeren. Voorlopig ben ik nog even zoet met andere zaakjes.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
K-jetronic, mechanische injectie vervangen?
|
31 October 2005, 14:59
ik ga er nog eens goed op studeren. Voorlopig ben ik nog even zoet met andere zaakjes.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
24 November 2005, 23:10
orte Bochtenridder
![]()
26 November 2005, 20:58
PP schreef:na even te hebben gesurft kom ik dit tegen> Die member Amazon ken ik, das een belgische volvo fanaat. Hij is een 142 aan het opbouwen met 600 pk 8)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
29 November 2005, 19:30
Ik heb een 240 Turbo met zo'n K tronic injectie systeem....ik las dat je met een megasquirt systeem wat kunt winnen in PK's en verbruik. Wie heeft er ervaring mee en is het zelf te doen om het hele spulletje aan te sluiten.
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
29 November 2005, 23:52
Lukas Lagerweij schreef:Ik heb een 240 Turbo met zo'n K tronic injectie systeem....ik las dat je met een megasquirt systeem wat kunt winnen in PK's en verbruik. Wie heeft er ervaring mee en is het zelf te doen om het hele spulletje aan te sluiten.kijk eens op http://www.forums.turbobricks.com, daar staat alles op over het inbouwen van dat spul..
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
30 November 2005, 11:53
Lukas Lagerweij schreef:Ik heb een 240 Turbo met zo'n K tronic injectie systeem....ik las dat je met een megasquirt systeem wat kunt winnen in PK's en verbruik. Wie heeft er ervaring mee en is het zelf te doen om het hele spulletje aan te sluiten. zoals eerder gezegd, lijkt me ook wel iets ja. Maar ik ben nog lang niet zo ver. Wel ge?nteresseerd in info dus als je meer weet/hebt gevonden, post het hier a.u.b. dan lees ik mee "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
30 November 2005, 14:37
Ik zie nu trouwens dat jij een 245 Turbo met IC hebt, is dat standaard? Ik wil er bij mij eentje inbouwen en las dat je dan rond de 190 pk uit kan komen. Ik heb standaard 155 pk zonder IC. (volgens specs) Wat is het verschil tussen jou en mijn blokje?
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
30 November 2005, 14:45
Blok is hetzelfde; IC is in NL nooit af-fabriek geleverd...
(en bij Saintmans ligt de IC nog gewoon in de kast volgens mij ![]() Maar jij wilt ?n meer vermogen ?n een lager brandstofverbruik :? ; begrijp me niet verkeerd maar dat gaat echt niet samen...
30 November 2005, 14:53
Ik wil het zoveel mogelijk combineren...En met een IC lijkt me dat ie niet echt veel meer gaat verbruiken, er komt meer zuurstof in de cilinder, niet meer brandstof, heb ik het idee. wat verbruikt jouwe en weet je wat over je vermogen, is het een groot verschil?
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
30 November 2005, 15:23
Lukas Lagerweij schreef:...er komt meer zuurstof in de cilinder, niet meer brandstof...Dat lijkt me geen goed plan; als je meer zuurstof toe gaat voegen kun (en moet!) je meer brandstof inspuiten waardoor je vermogen wint; plaats je alleen een IC en pas je je brandstof daar niet op aan 'verschraalt' het mengsel en brandt je de gaten in je zuigers... Onze turbo staat momenteel nog stil en ook onze IC ligt nog in de kast... |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Turbo B21ET vervangen vraagje | Karinsky | 34 | 77.076 |
9 July 2014, 22:22 Laatste bericht: Karinsky |
|
B230F injectie in een B21ET... | 242-turbo | 3 | 4.947 |
17 February 2010, 01:15 Laatste bericht: Jw240 |
|
k jetronic /turbo | bertvolvo | 0 | 2.408 |
8 March 2009, 20:49 Laatste bericht: bertvolvo |
|
benzieneleidinkjes van de injectie | volvoman0_0 | 6 | 5.162 |
7 September 2006, 19:37 Laatste bericht: kaasie |
|
K-jetronic | teygeler | 9 | 6.646 |
26 May 2006, 00:32 Laatste bericht: LJ |
|
Brandstofslangen K-Jetronic | Vaan | 7 | 5.551 |
29 November 2005, 21:26 Laatste bericht: Lukas Lagerweij |