1 November 2007, 22:19
Zow ! Het pedaal probleem ook opgelost. Ik begreep niet helemaal wat er nou zo'n probleem aan het koppelingspedaal kon zijn.
Maar de hartlijn van het koppelingspedaal komt precies uit in de hartlijn van de pers-cilinder. En dan kan je nooit gaan duwen. Je zal een arm moeten hebben.
Nu zitten er 7 centimeter verder naar boven nog 2 gaten. Hier kan het pedaal in gemonteerd worden en nu heb je een arm van 7 centimeter. Dan moet natuurlijk het pedaal wel 7 centimeter verlengd worden.Vervolgens dient de hevel 180 graden gedraaid te worden (naar beneden) en 1 centimeter naar links. En dan komt ze goed uit.
Da's al.
Morgen op zoek naar:
een M47 baksteun
een perscylinder van een 700/900
Leiding voor tussen de bak en de pomp
700 rubber voor het tussen(cardan)lager
Mijn zwager heeft ooit mijn lasapparaat gepikt dus die doet al het construktiewerk voor me.
En dan moet ie weer rollen !
Maar de hartlijn van het koppelingspedaal komt precies uit in de hartlijn van de pers-cilinder. En dan kan je nooit gaan duwen. Je zal een arm moeten hebben.
Nu zitten er 7 centimeter verder naar boven nog 2 gaten. Hier kan het pedaal in gemonteerd worden en nu heb je een arm van 7 centimeter. Dan moet natuurlijk het pedaal wel 7 centimeter verlengd worden.Vervolgens dient de hevel 180 graden gedraaid te worden (naar beneden) en 1 centimeter naar links. En dan komt ze goed uit.
Da's al.
Morgen op zoek naar:
een M47 baksteun
een perscylinder van een 700/900
Leiding voor tussen de bak en de pomp
700 rubber voor het tussen(cardan)lager
Mijn zwager heeft ooit mijn lasapparaat gepikt dus die doet al het construktiewerk voor me.
En dan moet ie weer rollen !
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl