Nou, je draait een voor een de boutjes los ;D Geeft een ruk

Nog een ruk >

Nog een ruk :o En daar ligt ie. 2 uurtjes werk.
Goed. De bakken naast elkaar gelegd:
Voor een M90 in een 200 dien je de schakelarmen 9,5cm in te korten. Eentje van de 2 is van alu. Dat kan lachen worden.
Verder is de M90 zo'n 9 centimeter LANGER dan een 4bak. Met de trillingsdemper mee is dat 12 centimeter. Dat had ik niet gedacht. Ik dacht dat ik tekort zou komen. Maar dat is als je een overdrive hebt.
Een M90 heeft een 3-punts aansluiting met trillingsdemper op het eind.
Projectplanning:
Nakijken wat voor drukgroep er op de motor zit.
In princiepe heb ik het volgende lijstje nodig:
Clutch disc 850GLT, organic, 20 splines, 228mm, Sachs p/n: 1862 314 032
Pressure plate, strengthened/performance, 228mm, Sachs p/n: 3082 999 763
Druklager P/N 9163505-1
Baksteun(rubber) P/N 1328900-1 Rubber cushion
slave cilinder voor de hydraulieke bediening 6843913-1 Control cylinder 4CYL TURBO
Dan:
Een hydraulische pomp van een 260.
Werkzaamheden:
- Bedieningsstangen 95mm inkorten
- Koppeling + drukgroep plaatsen
- Steun voor sensoren (jippy!) monteren, VR sensor boven vliegwiel.
- Bak plaatsen
- As laten inkorten en voorzien van ander aansluitstuk
- Hydraulieke toestand van de 260 aansluiten
Ik ben wel weer even aan de klus.
Als er nog mensen zijn met delen, zoals een steun voor de sensoren, dan hoor ik het graag. Koppeling-advies, ook graag.