Berichten: 6
Topics: 0
Lid sinds: Sep 2006
Jan van Meer nogmaals. Het is in deze een puur mechanische zaak. Het probleem onstaat doordat we de dagteller op 0 zetten tijdens het rijden. We doen dan in feite hetzelfde als schakelen zonder de koppeling te gebruiken. TANDENPOETSEN DUS. Dit gaat een tijdje goed tot de teller een paar tandjes gaat missen.
Kan een Volvo specialist dit niet voor ons allen oplossen???
Wel slordig van Volvo dat met hier in de korte handleiding die bij de auto hoort niet voor waarschuwd.
Ik stel voor dat we garantie verzoeken. Of ? ik hoor van jullie
og 30 jaar 245 GLE erbij. Moet kunnen.
Berichten: 2.761
Topics: 38
Lid sinds: Mar 2005
Als jij het spul wil aanzwengelen bij de importeur, zet ik tzt mijn naam er wel onder ;D
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Berichten: 1.386
Topics: 54
Lid sinds: Mar 2005
Probleem is bij mij opgelost ondertussen ;D
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Berichten: 3.840
Topics: 107
Lid sinds: Feb 2007
janvanmeer schreef:Jan van Meer nogmaals. Het is in deze een puur mechanische zaak. Het probleem onstaat doordat we de dagteller op 0 zetten tijdens het rijden. We doen dan in feite hetzelfde als schakelen zonder de koppeling te gebruiken. TANDENPOETSEN DUS. Dit gaat een tijdje goed tot de teller een paar tandjes gaat missen.
Kan een Volvo specialist dit niet voor ons allen oplossen???
Wel slordig van Volvo dat met hier in de korte handleiding die bij de auto hoort niet voor waarschuwd.
Ik stel voor dat we garantie verzoeken. Of ? ik hoor van jullie
Ik heb zelf ook ondervonden dat de dagteller op de nulstand terugzetten terwijl de auto niet stilstaat funest is voor het functioneren van het tandwieltje ???