10 July 2007, 20:33
Waar kan ik die ergens in europa krijgen? Neem aan dat er vast wel wat zweedse bedrijven zijn die dit soort spulletjes verkopen?

Gesmede zuigers/drijfstangen etc. voor een 230FT
|
10 July 2007, 20:33
Waar kan ik die ergens in europa krijgen? Neem aan dat er vast wel wat zweedse bedrijven zijn die dit soort spulletjes verkopen?
![]()
10 July 2007, 21:25
sten parner (Zweden) verkoopt ze,
http://www.stenparnermotor.se/ maar ze zouden toch zomaar vanuit de states goedkoper kunnen zijn. maar zeker weet ik het niet. Ergens op turbobricks.com is wel een thread te vinden, iemand verkoopt ze daar: Dat is/zijn John V, Outside Agitator en Stereophile33 Hier b.v. een thread: http://forums.turbobricks.com/showthread...orged+rods en hier de bijbehorende website: http://www.r-sport.org/rods.htm $400 zie ik, mooie prijs, maar wel nog verzendkosten, BTW, invoerrechten.....
10 July 2007, 22:52
De prijs bij die zweden valt Ãcht nog mee, 212euro voor een paar gesmede zuigers zonder verzendkosten etc.
11 July 2007, 00:24
hangt er ook vanaf wat je wil he qua pk of prestaties. probeer niet een "magisch" vermogen te willen bereiken maar doe gewoon wat nodig is om snel genoeg te zijn.
Wat wil je? bumperklevers pesten* en gewoon veel lol kun je al hebben met 150-200 pk ;D Dat is nog heel goed te doen met standaard spul als je de goede basis neemt. Er zijn mensen die wel 300 of zelfs 350+ pk halen met standaard spul maar daar zit natuurlijk meer risico aan dan als je alles mooi nieuw steviger neemt. Wat het standaard spul wel/niet kan hebben is al flink wat ovr gediscussieerd hier en op turbobricks, genoeg info en vorbeelden van succes en failure te vinden! *"straatracen" wil ik niet aanmoedigen, wat ik zoal zie gebeuren... mijn god wat een idioten zie je soms op de weg, zelfs als ze in hun eentje zijn maken ze nog de gekste acties... ![]() loller, even mn gal spugen over wat ik net nog meemaakte ![]()
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
11 July 2007, 00:56
Nah ik wil gewoon over een tijd een erg strakke, redelijk snelle 245 in elkaar gaan zetten
![]()
5 August 2007, 10:13
Een redelijke snelle 240 heb je toch wel al vanaf meer dan 150 pk en om dat te halen hoef je niet veel te doen. Mja ervan uitgaande dat je het iets sneller dan dat bedoelde zeg 200-250 pk, dan heb je toch al een leuk rijdbare 240, die goed van de plaats komt. Als je de goede drijfstangen in je motor hebt, denk ik toch dat iedereen het ermee eens is dat 250 pk met 13mm drijfstangen geen probleem zou moeten zijn. Een 90+ spruitstuk, een complete 3"uitlaat, goede computers met chips. (maar kjet kan ook), Genoeg benzine. Niet eens zo heel veel grotere turbo dan standaard, wat leuke kleine dingetjes hier en daar en je zou al goed op weg moeten zijn. Dan heb je een 240 sneller dan een 740 TIC, acceleratie zit dus zeker onder de 10 sec! Op deze manier houd je nog genoeg geld over voor een beter onderstel en moet een goed rijdende 240 estate die goed met het dageljiks verkeer mee kan komen echt niet zo veel geld gaan kosten. Voor een redelijke snelle is 200pk al een leuke doelstelling, dan is je estate echt niet langzaam! Maar zoals JW al zei, het hangt inderdaad af van je doelstellingen.
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|