12 June 2015, 09:51
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12 June 2015, 14:04 door adebouwer1.)
hoi allemaal, vandaag mn '85 volvo 740 ter keuring gebracht, deze is afgekeurd omdat de grootlicht het niet doet. Controle lampje op dashboard toont aan dat groot licht aan het branden is ( wat werkelijk dan niet het geval is)
Zodra ik grootlicht wil opzetten dan gaan de dimlichten uit - blijft donker.
seinen met groot licht doet ie niet, regulier groot licht aanzetten in het donker ook niet,
Alle overige verlichting is prima in orde.
Ik heb de lampen beide gecontroleerd :deze zijn in orde.
Zekeringen nummer 17 & 18 beide gecontroleerd : deze zijn in orde.
ik heb de K-relais vervangen door door een ander exemplaar, helaas heeft dit niet geholpen en blijven de klachten.
Voor zover ik in de werkplaats handboek heb kunnen zijn er geen andere relais die hier invloed op moeten of kunnen hebben of heb ik het fout misschien zie ik iets over het hoofd.
Weet iemand toevallig waar ik het probleem moet zoeken en evt kan oplossen, binnen 7 dagen mag ik met mn auto terug en heb ik geen extra kosten
alvast erg bedankt!
gr
arno
Zodra ik grootlicht wil opzetten dan gaan de dimlichten uit - blijft donker.
seinen met groot licht doet ie niet, regulier groot licht aanzetten in het donker ook niet,
Alle overige verlichting is prima in orde.
Ik heb de lampen beide gecontroleerd :deze zijn in orde.
Zekeringen nummer 17 & 18 beide gecontroleerd : deze zijn in orde.
ik heb de K-relais vervangen door door een ander exemplaar, helaas heeft dit niet geholpen en blijven de klachten.
Voor zover ik in de werkplaats handboek heb kunnen zijn er geen andere relais die hier invloed op moeten of kunnen hebben of heb ik het fout misschien zie ik iets over het hoofd.
Weet iemand toevallig waar ik het probleem moet zoeken en evt kan oplossen, binnen 7 dagen mag ik met mn auto terug en heb ik geen extra kosten
alvast erg bedankt!
gr
arno