Je zou mijn bankrekening eens moeten zien. afschrift na afschrift na afschrift, komt geen einde aan.
De velgen moeten zeker nog een keer ontdipt worden, alleen moet even plannen omdat te doen.
Want mijn zusje d'r Classic Mini Cooper wordt binnenkort gespoten (gerestaureerd na een kleine aanrijding), en die wordt rood met spierwit. Dus wil eigenlijk m'n velgen dan meegeven zodat die ook spierwit kunnen worden.
Nadeel is dat ik geen 17" velgen heb die ik er dan onder kan schroeven, dus moet ik de volvo op de brug laten staan bij de spuiterij(Mijn vader heeft een Carrosseriebedrijf met een spuiterij, en daar sleutelen ik en mijn broer ook altijd).
Komt het volgende dilemma, Als ik dan toch mijn velgen eronder vandaan heb en moet wachten, dan wil ik ook graag mijn Wilwoods voorzien van nieuwe blokken en een oranje kleurtje. Ook de schijven even laten afdraaien.
Dus moeten even goed plannen om alles uit te kunnen voeren in Ã
Ã
n keer.
(ik heb ook geen idee welk type remblokken ik in mijn Wilwoods heb zitten en waar je die remblokken kunt kopen, maar er zullen ongetwijfeld nummers op staan).
En dan heb ik nog het eeuwige dilemma met mijn achteras/bak. Moet de M90 en sper-as er nog onderbouwen, maar dan moet ik de achteras eerst voorzien van nieuwe PU-bussen(die ik al heb) en het diff voorzien van een 3,73 overbrenging ipv de 3,54 die er nu in zit. al met al nog heel veel te doen.
owja, en de 242 nog afbouwen, dan mijn broer helpen met zijn C-kadett en mijn zusje helpen haar mini weer in elkaar te zetten. Druk, druk, druk